gaitgroot Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 Tijdens mijn voorstelronde kreeg ik een aantal tips voor scheerzeep voor de gevoelige huid. Woolfat is 'm niet geworden, kan ik dus blijkbaar niet tegen. Heb ook haslinger specifiek voor de gevoelige huid gekocht. Deze werkt wel fantastisch. Nu mijn vraag: haslinger heeft wel heel veel keuze. Zijn deze allemaal goed voor de gevoelige huid? Gerrit
HiFuMi Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 de Schafmilch is super ( maar sommigen kunnen niet tegen lanoline die er in zit
efsk Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 Haslinger is allemaal goed voor de gevoelige huid. Wel opletten met de Schafmilch, zoals ook @HiFuMi hierboven aangeeft: de lanoline die daarin zit is hetzelfde product wat maakt dat je niet tegen de Mitchell's Woolfat kunt. Verder is het bij de geur even oppassen: als je alergisch bent voor lavendel zou ik de lavendel zeep niet proberen bedoel ik daarmee.
Hanskoning Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 Haslinger heeft ook nog een zeep speciaal voor de gevoelige huid de Salbei.
Recommended Posts