cedricvandijken Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Hallo mensen, Aangezien ik nieuw ben op dit forum, stel ik met graag even voor. M'n naam is Cedric, woonachtig in Musselkanaal, 30 jaar en werkzaam voor The Alpha Men. Persoonlijke interesse in mooi scheergerei, hobby en werk hebben mijn doen aanmelden op het forum. Tof om ervaringen van anderen te zien en kennis te maken met nieuwe producten. Scheren doe ik op dit moment alleen de contouren van de baard, daarvoor pakken we een Proraso Green AS, Proraso Green Shaving Cream, Pure Badger en een Mach 3. Geen bijzonder uitgesproken combo, maar toch zeer fijn:) Tot op t forum. Groet Cedric
ChrisVanMeer Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
koenfucius Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 WelkomVerstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Robgtt99 Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 Welkom. Leuke site hebben jullie. Mooi aanbod DE mesjes 1
Kazuya17 Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 Welkom en een prima webshop, vaker wat besteld daar. 1
Jeroen Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Welkom. Ook mij is deze webshop niet onbekend - in positieve zin! 1
Recommended Posts