Wolf Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Nieuwe kast gekocht Nu nog even doorsparen om hem te vullen, komt uit museum in Ballarat Australia. Ieder laadje heeft zijn eigen glazen afdekplaat in een houten frame wat precies in een uitgefreesde uitsparing in het bijpassende laadje valt. Super onpraktisch en heb er eigenlijk geen plek voor maar kon hem niet laten staan. 7
Wolf Posted April 3, 2018 Author Posted April 3, 2018 Snuff schreef 4 minuten geleden: Prachtig .... vullen met open messen! Hoeveel passen er in een laadje van 50 bij 50 cm?
Snuff Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Net even nagekeken, er kunnen bijvoorbeeld in zo'n laadje 20 Iwasaki's (je moet ze ook niet te kort op elkaar leggen natuurlijk)
Tjebbe Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Mooi!Mooi vakwerk, met de hand gemaakte halfverdekte zwaluwstaarten.
Hanskoning Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Prachtobject, hoewel de portomonnee waarschijnlijk anders zal denken als hij gevuld dient te gaan worden met open messen.
onno Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Snuff schreef 3 uur geleden: Net even nagekeken, er kunnen bijvoorbeeld in zo'n laadje 20 Iwasaki's (je moet ze ook niet te kort op elkaar leggen natuurlijk) 50 latjes 20 Iwasaki’s per la €400,/ per Iwasaki (hoewel 1000 Iwasaki’s de marktprijs wel opdrijft. Ben je voor €...... klaar, oeps allemachtig prachtige kast voor de scheerattributen verzamelaar
DannyVG Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Is wel een groot probleem : bij Wolf geen plaats voor de kast : bij Ron heel veel Iwasaki's maar geen kast Is wel een heel mooie kast voor een verzamelaar 1
DannyVG Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Ik denk dat er wel velen zijn die er zo eentje willen
Wolf Posted April 3, 2018 Author Posted April 3, 2018 Ik vermoed dat er meerdere mensen op dit forum zijn die hem makkelijk kunnen vullen. Meer als twee laadjes krijg ik zelf niet vol maar ik vind er wel een andere bestemming voor ook.
Snuff Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 DannyVG schreef 10 uur geleden: Is wel een groot probleem : bij Wolf geen plaats voor de kast : bij Ron heel veel Iwasaki's maar geen kast Ik zou anders een bod doen maar vrees voor de verzendkosten, ook al raakt ie niet vol Wolf het blijft iets speciaals!
ChrisA Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 Ik denk dat het de kast is van een vlinderverzamelaar. Mijn vader was ook een "Prikkebeen" of lepidopterist en had meerdere van zulke kasten helemaal vol. 1
efsk Posted July 3, 2018 Posted July 3, 2018 Ziet er netjes uit. Wel een vraag: "Nog niet klaar" bedoel je mee je hebt nog niet genoeg messen? 1
Wolf Posted July 3, 2018 Author Posted July 3, 2018 efsk schreef 14 minuten geleden: Ziet er netjes uit. Wel een vraag: "Nog niet klaar" bedoel je mee je hebt nog niet genoeg messen? Mijn idee was om de messen alleen de voorkant van de la vol te doen en de doosjes en desiccant achterin uit het zicht. Bijkomend voordeel dat ik dan wellicht 2 laadjes van de 50 vol krijg in plaats van 1. Zou met krabbers ook nog wellicht 2 laadjes kunnen vullen als ik het een beetje rek maar daar had ik eigenlijk al wat voor. Eventuele donaties welkom of als iemand ruimte tekort komt mogen ze ze hier gratis stallen. (excl. verzendkosten) 6
Snuff Posted July 3, 2018 Posted July 3, 2018 Wolf schreef 32 minuten geleden: Eventuele donaties welkom of als iemand ruimte tekort komt mogen ze ze hier gratis stallen. Wie o wie bezorgt die man wat deftige krabbers, als je ziet waar hij het mee moet doen ..... 1 2
Wolf Posted July 3, 2018 Author Posted July 3, 2018 Snuff schreef 9 minuten geleden: Wie o wie bezorgt die man wat deftige krabbers, als je ziet waar hij het mee moet doen ..... Als je goed kijkt kun je zien dat er nog een plekje over is waar precies een wolfje met open bekje in past. 1 1
Ator razor Posted July 3, 2018 Posted July 3, 2018 Wolf schreef 11 uur geleden: Nog niet klaar maar begint er op te lijken. Heuuul mooi! 1
DannyVG Posted July 3, 2018 Posted July 3, 2018 pfff zeg wel, zijn er ginds achter zo nog dingen te koop?
Hanskoning Posted July 4, 2018 Posted July 4, 2018 Prachtige kast voor prachtig scheergerei dus dat match wel.
Recommended Posts