Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nieuwe kast gekocht Nu nog even doorsparen om hem te vullen, komt uit museum in Ballarat Australia. Ieder laadje heeft zijn eigen glazen afdekplaat in een houten frame wat precies in een uitgefreesde uitsparing in het bijpassende laadje valt. Super onpraktisch en heb er eigenlijk geen plek voor maar kon hem niet laten staan. 

20180330_120454.jpg

20180330_141511.jpg

• I like it 7
Posted
Snuff schreef 4 minuten geleden:

Prachtig .... vullen met open messen!

Hoeveel passen er in een laadje van 50 bij 50 cm? 

Posted

Net even nagekeken, er kunnen bijvoorbeeld in zo'n laadje 20 Iwasaki's (je moet ze ook niet te kort op elkaar leggen natuurlijk) :-)

Posted

Prachtobject, hoewel de portomonnee waarschijnlijk anders zal denken als hij gevuld dient te gaan worden met open messen.

Posted
Snuff schreef 3 uur geleden:

Net even nagekeken, er kunnen bijvoorbeeld in zo'n laadje 20 Iwasaki's (je moet ze ook niet te kort op elkaar leggen natuurlijk) :-)

50 latjes

20 Iwasaki’s per la

€400,/ per Iwasaki (hoewel 1000 Iwasaki’s de marktprijs wel opdrijft.

Ben je voor €...... klaar, oeps

allemachtig prachtige kast voor de scheerattributen verzamelaar

Posted

Is wel een groot probleem : bij Wolf geen plaats voor de kast : bij Ron heel veel Iwasaki's maar geen kast

Is wel een heel mooie kast voor een verzamelaar

• Haha 1
Posted

Ik vermoed dat er meerdere mensen op dit forum zijn die hem makkelijk kunnen vullen. Meer als twee laadjes krijg ik zelf niet vol maar ik vind er wel een andere bestemming voor ook. 

Posted
DannyVG schreef 10 uur geleden:

Is wel een groot probleem : bij Wolf geen plaats voor de kast : bij Ron heel veel Iwasaki's maar geen kast

Ik zou anders een bod doen maar vrees voor de verzendkosten, ook al raakt ie niet vol Wolf het blijft iets speciaals!

Posted

Ik denk dat het de kast is van een vlinderverzamelaar.

Mijn vader was ook een "Prikkebeen" of lepidopterist en had meerdere van zulke kasten helemaal vol.

• Thanks! 1
  • 2 months later...
Posted

Ziet er netjes uit. Wel een vraag: "Nog niet klaar" bedoel je mee je hebt nog niet genoeg messen?

• Haha 1
Posted
efsk schreef 14 minuten geleden:

Ziet er netjes uit. Wel een vraag: "Nog niet klaar" bedoel je mee je hebt nog niet genoeg messen?

Mijn idee was om de messen alleen de voorkant van de la vol te doen en de doosjes en desiccant achterin uit het zicht. Bijkomend voordeel dat ik dan wellicht 2 laadjes van de 50 vol krijg in plaats van 1. Zou met krabbers ook nog wellicht 2 laadjes kunnen vullen als ik het een beetje rek maar daar had ik eigenlijk al wat voor.  Eventuele donaties welkom of als iemand ruimte tekort komt mogen ze ze hier gratis stallen. (excl. verzendkosten) 

20180703_182145.jpg

20180703_182220.jpg

• I like it 6
Posted
Wolf schreef 32 minuten geleden:

Eventuele donaties welkom of als iemand ruimte tekort komt mogen ze ze hier gratis stallen.

Wie o wie bezorgt die man wat deftige krabbers, als je ziet waar hij het mee moet doen .....

• I like it 1
  • Haha 2
Posted
Snuff schreef 9 minuten geleden:

Wie o wie bezorgt die man wat deftige krabbers, als je ziet waar hij het mee moet doen .....

Als je goed kijkt kun je zien dat er nog een plekje over is waar precies een wolfje met open bekje in past. 

• I like it 1
  • Haha 1