Jump to content

Uit de la bij mijn schoonouders

Petsha-fey

Recommended Posts

Nou was mijn nieuwe "Hobby" al eerder ter spraken gekomen, maar vanochtend toen ik aan de paas brunch zat kwam het langs waarna mijn schoonmoeder opsporing en me dit gaf.

Een oude dovo, hij heeft betere tijden gezien maar is nog wel recht. Staat een slecht te lezen serie nummer op dus kan niet goed achterhalen van wanneer hij is kunnen jullie me meer vertellen?

Ook kreeg ik deze omega kwast met gebroken knop mee.

Daar ga ik even een nieuwe knop op zetten. Kreeg nog de boodschap mee dat er nog meer messen waren maar die moest ze nog even opzoeken.

9947fe659f446c540f01016559122a8f.jpg5098527cafd586d677a5a5513915b3b6.jpg9ac63db54c38d9590149a63fcadf7351.jpg

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

• I like it 3

Der net het mes geslepen, getest en een beetje opgepoetst nog niet helemaal tevreden. Mes is Veel lichter als mijn andere messen.

Kwast ook getest eerste keer met een das, erg goed schuim vond alleen de kwast wat aan de grote kant dus misschien dat ik die na het nieuwe handvat richting de markt stuur.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk