Petsha-fey Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Nou was mijn nieuwe "Hobby" al eerder ter spraken gekomen, maar vanochtend toen ik aan de paas brunch zat kwam het langs waarna mijn schoonmoeder opsporing en me dit gaf. Een oude dovo, hij heeft betere tijden gezien maar is nog wel recht. Staat een slecht te lezen serie nummer op dus kan niet goed achterhalen van wanneer hij is kunnen jullie me meer vertellen? Ook kreeg ik deze omega kwast met gebroken knop mee. Daar ga ik even een nieuwe knop op zetten. Kreeg nog de boodschap mee dat er nog meer messen waren maar die moest ze nog even opzoeken. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Altijd leuk. Zulke kadootjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Wie weet wat er wellicht nog tussen die andere messen zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petsha-fey Posted April 2, 2018 Author Share Posted April 2, 2018 Der net het mes geslepen, getest en een beetje opgepoetst nog niet helemaal tevreden. Mes is Veel lichter als mijn andere messen.Kwast ook getest eerste keer met een das, erg goed schuim vond alleen de kwast wat aan de grote kant dus misschien dat ik die na het nieuwe handvat richting de markt stuur.Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts