Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
efsk

De Vergulde Hand

Aanbevolen reacties

Je moet toch op zijn minst de spullen die je verkoopt hebt uitgeprobeerd hebben om er achter te kunnen staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef 2 uur geleden:

Vandaar de veelgebruikte rotatie! Fijn voor de afwisseling, fijn voor het drogen van de zeep! En hoewel we honderden bakjes in en uit het magazijn hebben zien gaan, is De Vergulde Hand nog nooit in mijn rotatie voorgekomen. 

Gebruik jij meerdere zepen dan Eric ??? En waar haal je die dan vandaan???? :lol: :lol:

Maar toch -nooit gedacht dit ooit nog eens te schrijven- je moet natuurlijk je wel eens met de Vergulde Hand geschoren hebben want we zijn Hollanders en vooral om daarna te beseffen hoe fijn andere zepen zijn. :/

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het blijft een wederkerend UEKAZ geneuzel dit. Ik heb me er jaren prima mee geschoren maar zou het nu ook niet meer aanschaffen. Maar slecht, nee, dat vind ik het niet. Met de juiste verhoudingen water/zeep valt er een goed bruikbaar, niet uitdrogend schuim van te maken.

Zijn er betere producten dan dit? Absoluut! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is zeker weten geen geneuzel maar een frisse discussie tussen tegenstanders en de 5 voorstanders van deze "zeep". Niks mis met een discussie houd het forum en hun gebruikers scherp en op hun hoede om het niet meer in te slaan. Nagenoeg bijna iedereen heeft het wel eens geprobeerd en de meeste binnen dit forum is tot de conclusie gekomen dat er fijnere zepen zijn..

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net weer even het kuipje met DVH van stal gehaald.   

Het schuimt lekker snel op.  Geur is “vertrouwd”.  

En je moet inderdaad genoeg water toevoegen.  

Geschoren met een krabber ipv een open mes.  Deze gleed goed.   

Na de scheerbeurt een iets trekkerige huid.  En een “droog” gevoel. 

Geen slechte zeep.  Maar komt niet op mijn lijstje met de top 10 zepen.   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was ooit bij een wannabee barbier, annex klant. Die dacht, laat ik een smet De Vergulde Hand proberen. Tegen de tijd dat hij klaar was met inzepen en nog moest beginnen met scheren, begon het al af te brokkelen....

Nu denk ik dat ik dat zelf anders en beter en met meer water zou doen, maar het was op zich wel enorm opvallend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef op 7-12-2018 om 19:24:

Ik was ooit bij een wannabee barbier, annex klant. Die dacht, laat ik een smet De Vergulde Hand proberen. Tegen de tijd dat hij klaar was met inzepen en nog moest beginnen met scheren, begon het al af te brokkelen....

Nu denk ik dat ik dat zelf anders en beter en met meer water zou doen, maar het was op zich wel enorm opvallend.

Gewoon te weinig zeep en water gebruikt, bij voldoende van beiden gebeurt dat niet. Ik vrees dat deze ‘ wannabee barbier’. Niet alleen met deze zeep problemen heeft.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben het wel met @Stoppel eens. Het is wel goed te doen als je de juiste hoeveelheid water/zeep weet.

Maar dit probleem geldt ook net zo goed, voor de cremes en zepen uit het top segment, want ik heb dit probleem vroeger met T&H, Klar of Toobs ook wel is gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.