Wolf Posted March 28, 2018 Posted March 28, 2018 Hoi allemaal, Ik vroeg me af of iemand deze krabber kan identificeren voor me. Bij voorbaat dank.
Snuff Posted March 28, 2018 Posted March 28, 2018 wel als je een detailfoto plaatst van de krabber zonder de rest erbij zo op het zicht een Gilette Aristocrat 22
Wolf Posted March 28, 2018 Author Posted March 28, 2018 Dit zijn de foto's van een veiling hier. Ben nog niet ter plekke wezen kijken. Als ik nog een andere foto kan krijgen last ik hem wel even zien. Bedankt Ron.
Marcel Posted March 28, 2018 Posted March 28, 2018 Een hd rocket denk ik, waarschijnlijk in het verkeerde doosje. Een detailfoto is welkom 1
Wolf Posted March 28, 2018 Author Posted March 28, 2018 HD rocket wellicht minder interessant, ik loop er vandaag even langs denk ik.
Wolf Posted August 22, 2018 Author Posted August 22, 2018 Nieuwe veiling, andere krabber, iemand die hier iets van kan maken van deze foto. M.a.w. Zou het de moeite waard zijn om langs te gaan?
efsk Posted August 22, 2018 Posted August 22, 2018 Ziet eruit als een Franse Apollo. Mooie krabbers, maar behoeven eigen mesjes: standaard DE past niet. Wel soort van passend te maken, maar dat gaat niet aangenaam worden: het mesje ligt helemaal vlak en je gaat dus met de moderne mesjes stijfheid missen. Los van het feit dat de originele mesjes een smile hebben. Mocht je er toch een willen: stuur ik je graag op. 1 1
Wolf Posted August 22, 2018 Author Posted August 22, 2018 Meer voor de sier dus. Ik zal is ik van het weekend tijd heb even langs gaan. Als ze nu heel goedkoop gaan misschien doe ik dan wel een bod. Ze hadden deze ook nog maar kan ook niet zien wat voor open met of wat voor conditie het is dus ik ben toch nieuwsgierig genoeg om te gaan kijken. Bedankt voor je reactie en kennis @efsk 1
Recommended Posts