Ga naar inhoud

Stirling keuze  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Welke zepen zou je via BdF af willen nemen?

• Varen
      21
    • Barbershop
      5
    • Coniferous
      1
    • Executive Man
      7
    • Gin & Tonic
      1
    • Island Man
      2
    • Margaritas in the Arctic
      9
    • Orange Chill
      2
    • Ozark Mountain
      5
    • Sandalwood
      2
    • Sharp Dressed Man
      5
    • Tea Tree - Mountain Man
      0
    • Baker Street
      4
    • Stirling Gentleman Barbershop
      3
    • Bay Rum
      5
    • Black Cherry
      4
    • Dunshire
      1
    • Gin-tonic-on-the-rocks
      3
    • Strawberry Bubbly
      1
    • Witchy Woman
      1
    • Fruit Punch
      2
    • Stirling Blu
      1
    • Bonaparte
      0
    • Glacial - Eskimo Tuxedo
      2
    • Glacial - Lemon Chill
      3
    • Glacial - Obsidian
      0
    • Glacial - Spearmint
      1
    • Glacial - Wintergreen
      2
    • Nag Champa
      0
    • Nee, ik zou eigenlijk nog wel een andere geur willen, dat vul ik bij mijn antwoord in.
      2

Aanbevolen reacties

Oei Island Man EdT, een droom die uitkomt!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En mooi dat Rod nu aan het uitzoeken is (althans dat zei hij een paar weken terug) hoe hij dat allemaal legaal naar Ndl gaat krijgen.

Ik zal hem meteen aangeven dat hij deze edt's ook aan de bestelling mag toevoegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
talibeard schreef op 15-9-2018 om 16:01:

Snel doorgelezen maar ben ik te laat voor dit feestje, ga je ook samples doen, moet ik hier de lijst nog invullen en heb je de nieuwe geur 'Autumn Glory' ook in het vizier?

Ik ben er buiten adem van. :)

Hoi Harrie,

Dit initiatief kenmerkt zich door enige flexibiliteit onzerzijds, papier- en ander werk voor Stirling en de daarmee gepaard gaande vertraginkjes, dus je bent vooralsnog zeker niet te laat. Als jij tzt de Autumn Glory erbij wilt, dan vragen we die ook aan Rod en ik denk dat er wel meer die geur dan ook nog willen.

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Varen, zeep, as, asb
Ozark Mountains zeep
Ozark As en ASB denk ik nog even over.
Definitief:
Ozark Mountains zeep, as en asb.
Varen zeep, as en asb.
Margertas in the Arctic zeep, as en asb.

Harrie Kosses
https://www.kosses.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi allen,

Sorry voor deze update, maar ik heb gisteren nog een keer bij Rod nagevraagd, hoe het ervoor stond met betrekking tot de papierwinkel voor het exporteren van alcohol naar Europa. Rod had daar nog geen vorderingen en was er nog wel mee bezig.

Ik houd me maar vast aan wat we de vorige keer hebben afgesproken en overeengekomen zijn, dat we liever wachten tot alles beschikbaar is dan nu een deel en later weer een deel. Dat is voor jullie al niet handig, maar voor ons is dat helemaal niet handig nu.

Ik ben ook bezig met een update van onze shop, waar mijn automatiseringskennis enigszins tekort blijkt te schieten, maar op dit moment ook nog de extra werkzaamheden vanwege de producten van Stirling erbij is geen aantrekkelijk idee...

Overigens ook alle begrip als  jullie dit te lang vinden duren en kiezen om het op welke manier dan ook zelf te bestellen. We kunnen geen ijzer met handen breken en Rod doet zijn best, maar ik kan me levendig voorstellen dat de papierwinkel met de EU voor hen een triest karwei blijkt te zijn.

Had liever ander nieuws gebracht, maar is ff niet anders...

• Bedankt! 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb alle tijd Eric. Weliswaar is er in het nieuwe badkamerkastje nog wat ruimte vrij, die loopt echter niet weg. Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook hier ruim te tijd Eric, daarbij je bent van een ander afhankelijk dus veel te versnellen valt er door jou ook niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan zijn er straks vijf zeepjes op in plaats van de twee die op waren bij de eerste aankondiging van mij wel mee te willen doen. (zou deze zin nu makkelijker lezen met komma's?)

Geen probleem dus!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.