Ga naar inhoud

Stirling keuze  

33 leden hebben gestemd

1. 1. Welke zepen zou je via BdF af willen nemen?

• Varen
      21
    • Barbershop
      5
    • Coniferous
      1
    • Executive Man
      6
    • Gin & Tonic
      1
    • Island Man
      1
    • Margaritas in the Arctic
      8
    • Orange Chill
      2
    • Ozark Mountain
      5
    • Sandalwood
      1
    • Sharp Dressed Man
      5
    • Tea Tree - Mountain Man
      0
    • Baker Street
      4
    • Stirling Gentleman Barbershop
      3
    • Bay Rum
      5
    • Black Cherry
      4
    • Dunshire
      1
    • Gin-tonic-on-the-rocks
      3
    • Strawberry Bubbly
      1
    • Witchy Woman
      1
    • Fruit Punch
      2
    • Stirling Blu
      0
    • Bonaparte
      0
    • Glacial - Eskimo Tuxedo
      2
    • Glacial - Lemon Chill
      3
    • Glacial - Obsidian
      0
    • Glacial - Spearmint
      1
    • Glacial - Wintergreen
      2
    • Nag Champa
      0
    • Nee, ik zou eigenlijk nog wel een andere geur willen, dat vul ik bij mijn antwoord in.
      2

Aanbevolen reacties

Beste Shaving Society leden,

Na en in overleg met @Hanskoning leek het ons een goed idee om weer te proberen Stirling zepen aan te bieden. Dit natuurlijk vooral nav de nieuwe zeep "Varen" voor ons forum.

Wij willen natuurlijk proberen om het op alle mogelijke manieren aantrekkelijk te maken, met inachtneming van onze eigen randvoorwaarden. Wij kennen niet precies de inkoopprijs, althans niet hoe die uitpakt na douane en andere formaliteiten.

Dus is de vraag aan jullie, of jullie er wat voor voelen om de zepen via ons te bestellen en zo ja, welke. Er is een enorme lijst beschikbaar, waar ik o.a. d.t.v. @Hanskoning een soort voorselectie van heb gemaakt. Die hele lijst staat hieronder, de voorselectie heb ik in de vorm van een poll aan dit bericht gekoppeld.

Daarin dan ook een optie om aan te geven dat je een andere geur wilt. Als er daar dan wat meer van zijn, dan check ik dat bij Rod.

NB: Het is fijn als je naast de keuze via de poll ook nog even je keuze in een antwoord-bericht weergeeft.

Varen

Almond Crème
Almost Heaven
Arkadia
Autumn Glory
Baker Street
Barbershop
Bay Rum
Ben Franklin
Bergamot Lavender
Black Cherry
Black Ice
Bonaparte
British Leather
Christmas Eve
Coconut Lime
Coniferous
Dunshire
Electric Sheep
Executive Man
Frozen Tundra
Gatlinburg
Gin & Tonic
Glacial - Eskimo Tuxedo
Glacial - Lemon Chill
Glacial - Obsidian
Glacial - Spearmint
Glacial - Wintergreen
Glastonbury
Hot Apple Cider
Iced Pineapple
Island Man
Lime
Margaritas in the Arctic
Mountain Man
Nag Champa
Naked & Smooth
Orange Chill
Ozark Mountain
Peach
Pearberry
Pharaoh'S Dreamsicle
Piacenza 
Port-au-Prince
Pumpkin Spice
Red Delicious
Sandalwood
Sandpiper
Scots Pine Sheep
Sharp Dressed Man
South Padre
Stirling Blu
Stirling Gentleman
Stirling Noir
Stirling Spice
Strawberry Bubbly
Tea Tree
Texas on Fire
Tuscany
Unscented w/ Beeswax
Vanilla Bean Espresso
Vanilla Sandalwood
Weekend in Malibu
Witchy Woman

Laat maar weten, wat jullie er van vinden.

Groet,

Eric

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben er wel voor te porren, as usual :D

Wat ik aangevinkt heb, wil ik ook absoluut in de collectie hebben!

Er zitten echt wel pareltjes tussen! :D

(sta er nog steeds goed van te kijken hoeveel geuren dat Stirling aanbied, holy moly dat zijn er veel! )

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

varen gintonic margaritas bakerstreet glacialobsidian.

maar goed, andere vind ik ook best. bovendien zijn het degenen waar ik interesse in heb, maar zal ze niet allemaal gelijktijdig bestellen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Prachtig initiatief Eric veel succes gewenst.

Natuurlijk gekozen voor "varen" en Fruit Punch.

Geuren  die mij wel aanspreken zijn Eucalyptus & Mint, Pearberry, Scots Pine Sheep en weekend in Malibu.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Varen, gin & tonic on the rocks staan op het verlanglijstje voor dit jaar.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zelf ook meegestemd, Varen, sharp dressed man en executive man.

Met dank aan de eerste stemmers.  Ook duidelijk vwb de opmerkingen erbij. Uiteindelijke prijzen en voorwaarden moeten we gaan zien, maar proberen we zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Daarvoor is natuurlijk het totaal aantal te bestellen zepen flink van belang.

Mochten er dan na afloop van de poll een paar "unieke" geuren resteren en een aantal andere extra genoemd worden, dan checken we dat nog even voordat we Rod aan het werk zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi initiatief! Ik vind het echter heel moeilijk om voorkeuren aan te geven. Waar ik écht heel blij van zou worden, is als er ook samples beschikbaar zouden komen. Behoort dat eventueel ook tot de mogelijkheden?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wil in elk geval de Varen en ook Ozark Moutains lijkt me wel een lekkere om aan mijn verzameling toe te voegen.

Verder zijn er nog een aantal die ik wel zie zitten, maar dan moet er eerst een doosje leegO.o.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eric

Zijn er ook ASB in de planning? Wellicht dat er ook belangstelling is voor after shaves.

Varen en Baker Street hebben mijn aandacht

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Moods schreef 15 minuten geleden:

Mooi initiatief! Ik vind het echter heel moeilijk om voorkeuren aan te geven. Waar ik écht heel blij van zou worden, is als er ook samples beschikbaar zouden komen. Behoort dat eventueel ook tot de mogelijkheden?

Gezien de enorme keuze proberen we eigenlijk dat wat we willen bestellen tot een aantal zepen dat te overzien is. Ik denk dat samples bovendien relatief duur worden.

Dus vooralsnog liever niet, ok?

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
onno schreef 3 minuten geleden:

Eric

Zijn er ook ASB in de planning? Wellicht dat er ook belangstelling is voor after shaves.

Varen en Baker Street hebben mijn aandacht

Hoi Onno,

Daar zouden we dan eerder dan bij de zeep aan willen verbinden dat die "op de persoon" besteld worden. Onze ervaring is dat asb's toch een stuk minder hard gaan dan de zepen. En dus zouden we dat dan even per pb verder moeten bespreken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef 5 minuten geleden:

Gezien de enorme keuze proberen we eigenlijk dat wat we willen bestellen tot een aantal zepen dat te overzien is. Ik denk dat samples bovendien relatief duur worden.

Dus vooralsnog liever niet, ok?

Oké, duidelijk. Jammer, maar begrijpelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Moods schreef Zojuist:

Oké, duidelijk. Jammer, maar begrijpelijk.

Ga het sowieso allemaal aan Rod voorleggen. Zoals Onno om de asb's vroeg en jij om de samples, als er daar meer behoefte aan is, dan gaan we dat bekijken. We willen voorkomen dat we dan die apart in de shop moeten opnemen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

goed initiatief.  Door de goeie kritieken over Stirling ben ik wel benieuwd - hoewel ik al teveel andere zepen heb, sommige nog ongeopend.  Maar goed, executive man, Sharp dressed man en Baker Street zou ik wel willen proberen.  En als dat meevalt, misschien ook nog wel een paar andere.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou gaan voor de: Varen, Conferous en Orange Chill.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Eric, geweldig leuk initiatief.

Samples zou een uitkomst zijn om het eea uit te kunnen proberen. Ik heb al een waslijst 9_9

Maar indien er geen Samples mogelijk zijn:

Varen, Baker Street,  margarita's in the arctic, Glastonbury , piacenza  en dan heb ik nog niet eens alle omschrijvingen doorgelezen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is die Onno toch een geweldige man Aftershaves jawel zeg ik:)

Maar ik begrijp ook Eric die geen winkeldochters wil.

Stel dat dit aanslaat Eric dan kan ik me indenken dat je bijvoorbeeld (nu gok ik wat) 1 of 2 keer per jaar een bestelling doet bij Stirling sta je er dan voor open om klantverzoeken mee te nemen? Dus als voorbeeld ik geef op een bepaalde zeep en de daarbij behorende aftershave en balm zou je die dan kunnen meenemen in de bestelling of werkt het zo niet? Je zou natuurlijk om de afname te garanderen hiervoor vooruitbetaling wenselijk achten.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi initiatief!  De varen heb ik aangevinkt.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel mooie geuren, heb echter besloten even geen nieuwe zepen te kopen tot er wat op zijn :)

Weet niet of ik me er aan ga houden, we zullen zien......... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Spijtig genoeg komt deze lijst net nu ik een zeepkoopstop begonnen ben. Wel leuk dat juist Hans mede de lijst opgesteld heeft gezien hij al langer aan een zeepkoopstop bezig is :lol:

• Vind ik leuk 1
  • Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er staan ook alleen maar zepen op die Hans al heeft Ron.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 14 minuten geleden:

Er staan ook alleen maar zepen op die Hans al heeft Ron.

Haha, misschien wel dubbel ook...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

O dat veranderd de zaak anders niet gezien ik hier ondanks mijn nieuwe multifocale bril sinds gisteren toch echt een bericht gezien heb waarin hij te kennen geeft dit en dat te willen :lol:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 8 uur geleden:

Wat is die Onno toch een geweldige man Aftershaves jawel zeg ik:)

Maar ik begrijp ook Eric die geen winkeldochters wil.

Stel dat dit aanslaat Eric dan kan ik me indenken dat je bijvoorbeeld (nu gok ik wat) 1 of 2 keer per jaar een bestelling doet bij Stirling sta je er dan voor open om klantverzoeken mee te nemen? Dus als voorbeeld ik geef op een bepaalde zeep en de daarbij behorende aftershave en balm zou je die dan kunnen meenemen in de bestelling of werkt het zo niet? Je zou natuurlijk om de afname te garanderen hiervoor vooruitbetaling wenselijk achten.

Dat is wel een goede Hans!

En natuurlijk zouden we daar voor open staan. Het bewerkelijke voor ons is niet het inkopen op zich, het zou meer zijn, dat we alle zepen, alle asb's en as op de site moeten opnemen, terwijl we er maar een beperkt aantal van in zouden kopen.

Dus, als er een specifieke voorkeur is voor een zeep, die niemand anders lijkt te willen, of meer nog bij asb's en evt ook samples, dan zouden we die dus inkopen voor betreffende klant. Ik bedenk wel een modus om die dan toch via de site te kunnen bestellen. Gegeven de onderlinge contacten hier is vooruitbetaling niet aan de orde. Ik denk ook dat als iemand hier een paar sets koopt van zeep en asb, dat diegene dan maar al te graag ze ook wil afnemen. Sterker nog, waarschijnlijk staan die producten dan al weken in de sectie "waar zit je op te wachten?"

Dus ja, buiten de meergevraagde zepen zullen we zeker graag meewerken aan specifieke wensen, die dan later een specifieke bestelling zullen worden.

Laat maar weten!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laat ik nu net vorig weekend fris en vrolijk op de Stirling site samples aan het verzamelen, want in mijn onschuld en onwetendheid op avontuur en ontdekkingstocht  als nieuweling in scheerland, was mij van geen kwaad bewust totdat ik de verzendkosten zag O.o. Ik dacht dat die ongeveer gelijk met die van Maggard zou zijn:S

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.