Jump to content

Nieuw lid

Denko

Recommended Posts

Goedemiddag, nooit geweten dat er een natscheerders forum was voor Nederland specifiek. Leuk om te zien.

Ik scheer een ruime 10 jaar nu eigenlijk "ouderwets" dus niet echt een newbie meer.

Ik scheer zo een 50/50 tussen een:

Dovo Special 6/8 en een Merkur Futur kloon met Feather/Astra mesjes.

Kwa borstels heb ik de voorkeur aan silvertip en een moderne syntetic heb ik er ook tussen.

Zepen hebben ook de voorkeur bij mij thuis. Gebruik een mix van Tabac/MWF/TOBS Sandlewood en nog een paar waar ik wat van heb liggen.

Ik heb de "collectie" nog een beetje kunnen beheersen, maar ik heb de laatste paar weken alweer wat dingetjes besteld, dus het gaat weer alle kanten op. Goed om hier mee te kunnen kletsen

XbJXVtTl.jpg

• I like it 2

Ator razor schreef op 26 maart 2018 om 21:44:

Welkom!

Alvast wat inside information: “beheersen” is hier een synoniem voor “koopstop”. Of was het andersom O.o?

Beheersen wil hier zeggen op de juist vastgestelde tijd, dit met een niet te grote interval, scheergerei inkopen, dit inkoopmoment mag zeker sneller maar absoluut niet buiten dit tijdvak vallen.xD

• I like it 1
  • Haha 3