Ga naar inhoud
Hanskoning

KEPKINH Griekse zeep.

Aanbevolen reacties

ChrisVanMeer schreef 40 minuten geleden:

Nog wel...

Zoek even op Chris zijn scheerkist daar kunnen weinig vrouwen tegenopO.o

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 14 uur geleden:

Zoek even op Chris zijn scheerkist daar kunnen weinig vrouwen tegenopO.o

Gedaan...ik wist niet dat hij ook een winkel had. 😂.

Wel een mooie kast

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
rjtpeters schreef op 5-6-2018 om 07:36:

Gedaan...ik wist niet dat hij ook een winkel had. 😂.

Wel een mooie kast

Kast ? Kasten 😃

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 4 uur geleden:

Bewijs! :D 

Te lange video om te plaatsen Chris :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om compleet te zijn mijn bevindingen met de nieuwe formule zeep van Kepkinh ook hier geplaatst.

Was ik de dag van te voren nog lyrisch over de Mango geur van de nieuwe Kepkinh zeep na het openen van de verpakking moest ik vanmorgen toch even slikken nadat de zeep een nacht open had gestaan in een plastieken pot en vandaag voor de scheerbeurt in aanraking kwam met water.

De mango geur heeft een verandering ondergaan en heeft nu meer, ja hoe zal ik het zeggen, een zoetige snoepgeur in zich. 🤔

Degenen die de Stirling Iced Pineapple hebben of kennen zullen zich hier in herkennen omdat hiervan de geur ook meer de kant op gaat van ananas snoepjes in plaats van de daadwerkelijke vrucht geur. En dat geldt ook dus voor deze zeep voor de wat oude lezertjes vroeger had je bij Jamin die zuurtjes in een vorm van een sinaasappel of citroen partje en bij het openen van de zak kwam er een zoetige fruit geur tegemoet wel hiermee komt hij in mijn optiek in de buurt. 

Eigenlijk na de scheerbeurt ben ik er nog steeds niet uit of ik het nu een prettige geur vind ja of nee. :???:

En dan is er ook nog een nieuwe verpakking nagestuurd:eek:

Waar ik wel uit ben is dat dit één van de beste zepen is waar ik me ooit mee geschoren heb.:!: :!:

Dit is echt nog een stapje beter als de oude Kepkinh zepen die ik al zo geweldig vond. Een machtige mooie glijlaag met dito bescherming en een huidgevoel die werkelijk meer dan fantastisch is. 👌👌👌

Qua kwaliteit begrijp ik de hoge prijs van €27,50 voor deze zeep wel het is echt pure klasse en de geur is een twijfelgeval dus zullen we maar zeggen dit is USKAZ.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt! 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afwachten hoe ie morgen ruikt? 😏

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die Stirling Iced Pineapple doet me inderdaad altijd meer denken aan Fernandes Pineapple dan aan verse ananas. Ik vind hem toch best lekker, maar jouw smaak een beetje inschattend, denk ik dar jij hem te zoet vindt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.