Skoebidoe Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Ik heb mijn oog laten vallen op Haslinger scheerzeep. In tegenstelling tot crèmes wordt deze zeep niet geleverd in een pot. Je krijgt gewoon een stuk zeep. Misschien een domme vraag maar hoe laden jullie dan de kwast? Gewoon de blok zeep in je hand houden en de kwast er over wrijven? Of bestaan er potjes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Gewoon in een leeg potje van een andere zeep, body cream of elk ander pot, je kan ze in een mok drukken, soepkom enzovoort. Er zijn ook kleine houten en metalen kommetjes te koop, dus met enige fantasie kom je tot de oplossing Trouwens anders een bezoek aan een kringloopwinkel daar staan vaak tientallen glazen, houten en porseleinen schaaltjes en kommetjes in allerlei maten, veel succes. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Naast de adviezen van Hans is de Ikea een geliefde leverancier onder de natscheerders. De Grundtal-bakjes, rond met een magneet op de onderzijde, zijn ideaal voor zepen. Plak het zeepetiket erbovenop en je onthoudt ook nog wat wat is. Wat je verder met de magneet doet moet je zelf weten, het ding heeft, voor zover ik tot nogtoe waarneem, geen nadelig effect op de zeep. Geen voordelig effect ook trouwens. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 De kleine Haslinger zepen passen met een ietsje aandrukken keurig in een Proraso potje. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hharry Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Kringloop inderdaad of een Handige Grundtal maar wees vrij en creatief hierin! Leuke zeep trouwens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalekop123 Posted May 28, 2018 Share Posted May 28, 2018 Hebben ze deze grundtal bakjes nog? kan ze namelijk niet gevonden krijgen op de website? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 28, 2018 Share Posted May 28, 2018 vorige maand nog wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted May 28, 2018 Share Posted May 28, 2018 Wat ook goed werkt is een porseleinen bordje om knoflook fijn te maken opgepikt bij de kringloop; door de puntjes in de bodem blijft de zeep goed liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuya17 Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 kalekop123 schreef op 28-5-2018 om 16:12: Hebben ze deze grundtal bakjes nog? kan ze namelijk niet gevonden krijgen op de website? Afgelopen zondag geweest (IKEA Heerlen), zijn uit het assortiment en op de site staan ze ook niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 efsk schreef op 23-3-2018 om 15:07: Naast de adviezen van Hans is de Ikea een geliefde leverancier onder de natscheerders. De Grundtal-bakjes, rond met een magneet op de onderzijde, zijn ideaal voor zepen. Plak het zeepetiket erbovenop en je onthoudt ook nog wat wat is. Wat je verder met de magneet doet moet je zelf weten, het ding heeft, voor zover ik tot nogtoe waarneem, geen nadelig effect op de zeep. Geen voordelig effect ook trouwens. Die laat ik zitten zodat ze aan de binnenkant van de deurtjes van mijn stalen, eveneens IKEA, badkamerkastjes kunnen plakken. Daar zit dan weer geen zeep in trouwens maar de mesjes 'onder handen'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalekop123 Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 Kazuya17 schreef 2 uur geleden: Afgelopen zondag geweest (IKEA Heerlen), zijn uit het assortiment en op de site staan ze ook niet meer. Dank je, dan hoef ik daarvoor niet meer op pad naar de Ikea, toch wel jammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazuya17 Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 @kalekop123 Is ook erg jammer van die bakjes, dan maar online of iets bestellen of wachten dat ze weer verkrijgbaar zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tulpenboy Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 Grundtal bakjes ook in Groningen niet meer verkrijgbaar. Blijkbaar uit assortiment. Zonde dat ik er nu net achter kom dat dit de ideale manier is om zeep in te bewaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 Twee alternatieven hier (zonder deksel) zijn een porseleinen bakje om knoflook fijn te wrijven, zitten kleine puntjes op waardoor de zeep perfect blijft liggen, en kleine rvs diervoedingsbakjes met antisliprubber onder. Kost allemaal niet veel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts