Skoebidoe Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Ik heb een flesje Floid besteld. Als de geur me bevalt zou ik meteen een aantal grotere flessen bestellen. Ik vraag me echter af of dit een goed idee is m.b.t. houdbaarheid? Wijzigt de geur door lang ongeopend in een kast te staan? Of doet dit er niet toe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Tot nu toe heb ik nog nooit iets gemerkt dat de geur van mijn aftershaves achteruit gaat en deze zijn al geopend en staan hier al vele jaren. Dus ongeopend lijkt mij helemaal geen probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Skoebidoe schreef 1 uur geleden: Ik heb een flesje Floid besteld. Als de geur me bevalt zou ik meteen een aantal grotere flessen bestellen. Ik vraag me echter af of dit een goed idee is m.b.t. houdbaarheid? Wijzigt de geur door lang ongeopend in een kast te staan? Of doet dit er niet toe? nee dat verandert niet, heb hier meer als 10 liter floid allerhande staan en die blijven goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Snuff schreef 2 uur geleden: nee dat verandert niet, heb hier meer als 10 liter floid allerhande staan en die blijven goed Geen nulletje vergeten Snuffie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Was een voorzichtige schatting, zag op het schap zes rijen naast elkaar en ik vermoed vier diep maar het kan net zo goed vijf of zes diep zijn, ik zie niet zo best meer namelijk en met de zenuwverbranding van de rug facetten net achter de rug mag ik niet reiken 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Da's ook erg. Dan kan je dus sowieso nooit meer bij de achterste flessen. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Waar maar als je ziet dat ze nu voor een fles Floid Blue meer als 60 euro vragen dan zijn ze tegen de tijd dat ik aan de achterste rij toe ben goud waard ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ator razor Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Ik heb een open fles Floid gekocht en die geur was anders dan de nieuwe die ik had. Er klopte iets niet. De aangebroken fles die ik laatst bij Paul heb gekocht bleek dezelfde achtergrondgeur te hebben. Nu had ik bij het wijn maken al een scherpe neus voor een bepaald geurspectrum. Heb beide aftershaves door de gootsteen gespoeld. Ik ben van mening dat een aangebroken fles, blootgesteld aan licht, warmte en lucht, wel een andere geur kan krijgen. Nu is het zo dat bij de wijnmakers opleidingen ik bepaalde fouten in de wijn kon ruiken terwijl anderen dat niet konden en vice versa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Dat heb ik wel eens begrepen Gert dat je aangebroken flessen het best koel en donker kan bewaren. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Bij aangebroken flessen die lang blijven staan is er inderdaad wel te merken dat ze ietwat anders worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts