Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben Jos en moet zeggen dat ik vooral een luie scheerder ben. Ik ben getrouwd, en vader van 2 jonge tieners.

Een paar jaar geleden het open mes scheren opgepakt, ergens in Amsterdam bij een allerliefste dame een  cursus gedaan in 2 dagen, geloof ik, maar door het drukke leven de laatste tijd wat minder aandacht aan  gegeven.

Nu zoek ik weer wat rust en tijd, voor mezelf en deze mooie traditie/activiteit. Maar om het op te pakken wilde ik weer wat spullen kopen en probeerde informatie op te zoeken mbt pasta's voor onderhoud aan mijn open mes. Welke kleur voor welk doeleinde op welke kant van je scheerriem etc. Zodoende op deze site/forum terecht gekomen. Ik hoop hier wat informatie te kunnen vinden en wellicht tzt ook te kunnen geven mocht dat nodig zijn.

Verder is mijn leven niet heel interessant, ik kom uit het midden van Nederland, werk voornamelijk in het westen/randstad omdatik in de ICT zit. Verder geef ik ZwemABC les bij de lokale watervrienden vereniging als afleiding van al dat technische bitjes geneuzel en wat ander vrijwilligers werk. Nu valt dat technische geneuzel best wel mee hoor, zit nu in een heel praktisch toepassingsgebied van de IT, te weten de OV-Chipkaart... ja, ja, kom maar met het commentaar ;-).

Mijn motto is: vragen staat vrij, maar of je antwoord krijgt...?

• 2 weeks later...