Loei Posted March 19, 2018 Posted March 19, 2018 Dag mannen, Zijn er wellicht mensen hier in het bezit van een IBC Shavette? Ik zou erg graag wat ervaringen lezen hier omdat ik al een tijdje speel met de gedachte er zelf eentje aan te schaffen. Alvast bedankt voor het lezen.
Robgtt99 Posted March 19, 2018 Posted March 19, 2018 Staat een “review” op het badgerandblade forum Klonk wel positief. Zelf geen ervaring met deze.
Snuff Posted March 19, 2018 Posted March 19, 2018 de Feather Artist modellen buiten beschouwing gelaten vond ik de IBC de beste van alle shavettes de ik ooit gebruikt heb. Voordeel is dat je drie verschillende mesjes kan gebruiken halve DE mesjes, Feather Artist mesjes en aanverwanten en single edge injector mesjes. Ligt goed in de hand en scheert zeer prettig. Dit gezegd zijnde verkies ik nog altijd de Feather Artist DX modellen om mee te scheren. mvg ron ps. er zijn nog mensen met zo'n IBC op het forum dus als je de vraag openlijk stelt krijg je vast nog meer meningen.
DannyVG Posted March 19, 2018 Posted March 19, 2018 Als ik mijn mening mag geven dan zou ik me aansluiten bij snuff : buiten de feather artist club dx : deze is super. Niet goedkoop maar zeker zijn geld waard : ik verkocht die van mij maar heb terug een nieuwe gekocht. Deze die jij wil kopen ken ik niet en heb ik weliswaar nooit geprobeerd !!!
PI56 Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 Ik heb geen vergelijking met andere shavettes, maar de IBC bevalt mij (met Feather mesjes) prima. Ligt lekker in de hand. Hij is wel wat kleiner dan mijn open messen. Ik moet alleen wel opletten dat de schroef goed is aan gedraaid en de drukplaat goed recht ligt. Het is mij een keer overkomen dat de schroef niet goed vastzat en het mesje tijdens het scheren iets verschoof. En dat kan onverwachte resultaten opleveren
Loei Posted March 20, 2018 Author Posted March 20, 2018 PI56 schreef 42 minuten geleden: Ik heb geen vergelijking met andere shavettes, maar de IBC bevalt mij (met Feather mesjes) prima. Ligt lekker in de hand. Hij is wel wat kleiner dan mijn open messen. Ik moet alleen wel opletten dat de schroef goed is aan gedraaid en de drukplaat goed recht ligt. Het is mij een keer overkomen dat de schroef niet goed vastzat en het mesje tijdens het scheren iets verschoof. En dat kan onverwachte resultaten opleveren Mag ik vragen waar jij deze besteld hebt? Hij ligt rond de 70 USD, maar overal in Europa vragen ze er royaal meer voor...
Snuff Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 Gewoon aan de eigenaar in de US vragen om te verzenden tegen aangepaste prijs vermelding op de verpakking. shop draadje over de IBC
PI56 Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 Loei schreef 8 uur geleden: Mag ik vragen waar jij deze besteld hebt? Ik heb hem overgenomen van iemand hier op het forum.
Loei Posted March 21, 2018 Author Posted March 21, 2018 Ik heb een berichtje aan Irving Barber Co gewaagd, maar gezien ze nu ook al internationale resellers hebben acht ik de kans klein dat ze hem zelf nog richting Nederland gaan verzenden. Eerst maar even afwachten...
ChrisVanMeer Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 Ik kan aan Brad en Casie (Maggard) vragen of zij ze in de schappen nemen?
Loei Posted March 21, 2018 Author Posted March 21, 2018 Oh dat zou fijn zijn @ChrisVanMeer! De verzendkosten vanuit Maggard maken hun mijn favoriete Amerikaanse webshop.
ChrisVanMeer Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 @Loei Het antwoord vanuit Casie: Quote We have contacted them, yes, and they approved us for retail. But, I heard from a guy in barber school they had some issues. But, they are ironed out. So, we were just waiting for that to happen. I'll get an order in by end of month. Kortom, de site in de gaten houden 1
Loei Posted March 21, 2018 Author Posted March 21, 2018 Oeh nice, bedankt voor het navragen @ChrisVanMeer 1
Loei Posted March 21, 2018 Author Posted March 21, 2018 Hier nog het antwoord van ibc :Hello, Thank you for your interest in our products. Currently we do not offer international shipping so we do not disrupt sales from our distributors outside the US. Please check our international distributors on our website to see if someone is closer to your location that may offer shipping to you. If no one offers shipping to your location we can find out how much it would cost to send razor, but we may get a high quote due to low international shipping numbers.Hope this helps,Irving Barber Co.Verstuurd vanaf mijn STF-L09 met Tapatalk
Loei Posted April 3, 2018 Author Posted April 3, 2018 Mijn ongeduld dwong mij om zelf ook een berichtje richting Maggard te sturen, hierbij de reactie: Laurens, Yes, we've already got all the info and are approved to retail them; I'll be placing an order with them this week Brad Kan niet wachten.
Loei Posted April 3, 2018 Author Posted April 3, 2018 Dan wordt hij wel erg prijzig @Hanskoning Met het risico dat die gekke Amerikanen hem op het vliegveld aanzien voor wapen en weer in beslag nemen... 1 1
KugelFanger Posted April 8, 2018 Posted April 8, 2018 Ik heb hem ook (overgenomen van Ron) de beste shavette die ik heb, samen met mijn schick shavette de 2 die ik het meest gebruik. 1
Loei Posted April 9, 2018 Author Posted April 9, 2018 Ik ben nog steeds erg (on)geduldig aan het wachten tot hij bij Maggard verschijnt. Bedankt voor je input Teun!
Hanskoning Posted April 9, 2018 Posted April 9, 2018 Ach Loei je moet maar denken wat lang duurt is het lekkerst.
Loei Posted April 9, 2018 Author Posted April 9, 2018 Dat is zeker zo Hans, veel langer zal het ook niet meer duren gok ik. 1
Recommended Posts