ChrisVanMeer Posted March 18, 2018 Share Posted March 18, 2018 Zoals jullie waarschijnlijk hebben vernomen, is er gisteren een storing geweest waardoor het forum een aantal uur niet bereikbaar was. Dit begon om 19.47 en heeft ongeveer 2 uur geduurd. Alles draait weer en hieronder de uitleg van de hosting provider: Quote De server is offline gegaan inderdaad en in storing. Onze collega's van systeembeheer hebben dit direct opgemerkt waarna de server weer kort online geweest is maar weer uitgevallen is. Het lijkt erop dat een kapotte geheugen module het probleem is. Deze word nu vervangen in het datacenter waarna de server weer online moet komen en de diensten moet vervolgen. Onze excuses. We zitten er bovenop en er word met de hoogst mogelijke prioriteit aangewerkt! Tot zover dit storingsverslag. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 18, 2018 Share Posted March 18, 2018 Wilde net een prachtig verhaal opslaan tot er niets meer gebeurde, maar ben het nu weer vergeten dus zullen jullie dit mooit lezen Dank weer voor je inzet Chris. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ator razor Posted March 18, 2018 Share Posted March 18, 2018 Hanskoning schreef 19 minuten geleden: Wilde net een prachtig verhaal opslaan tot er niets meer gebeurde, maar ben het nu weer vergeten dus zullen jullie dit mooit lezen Dank weer voor je inzet Chris. Mijn moeder zei altijd, als je het dan al niet meer weet is het vast een leugentje en idd, bedankt Chris. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoolder Posted March 18, 2018 Share Posted March 18, 2018 Bedankt voor de info al was het niet in jouw [jullie] handen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted March 18, 2018 Share Posted March 18, 2018 En ik maar de schuld geven aan Tapatalk, mijn S8, Firefox en Lenovo. Nooit op het idee gekomen, dat dit ook kan. Bedankt voor het vermelden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 18, 2018 Share Posted March 18, 2018 Nog je computer een slinger gegeven of heb je je beheerst Harrie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted March 18, 2018 Share Posted March 18, 2018 @Hanskoning Je kent me toch, de rust zelve. Alles weg leggen, whisky in het glas, sigaartje even buiten en wachten tot de wereld verder draait. Maar ja voor het zover was 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted March 19, 2018 Author Share Posted March 19, 2018 Grappig, sinds dat die geheugenbank in de server is vervangen zie ik ook geen 503-meldingen meer in de logging.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Dat klinkt als een geluk bij een ongeluk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts