Rasoio Posted March 16, 2018 Share Posted March 16, 2018 Goedenmiddag, Ik vind dit echt een heerlijke zeep/crème, heb hem sinds een paar dagen. Maar ik merk dat hij vrij snel opdroogt op mijn gezicht, met proraso white heb ik daar geen last van. Is het een kwestie van langer opkloppen of meer water? Mvg Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 16, 2018 Share Posted March 16, 2018 Omdat je er met de Proraso geen last van hebt ga ik er vanuit dat je de zeep niet te lang op je gezicht laat zitten. Er zijn dan twee oorzaken denkbaar, de eerste dat je teveel zeep met te weing water hebt zoals je zelf al denkt. Echter andersom kan ook dat je te veel water hebt waardoor de verhouding niet goed is en het schuim te waterig is waardoor het te snel opdroogt op het gezicht. Wat ik ook altijd doe is na het opbrengen van het schuim is deze eerst even de tijd geven om in te werken en voordat ik ga scheren nog even de punten van de kwast nat maken en het schuim nog een keer bevochtigen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnout Posted March 17, 2018 Share Posted March 17, 2018 Ik breng toobs eerst dik aan op het gezicht en maak dan de kwast telkens een beetje nat tot ik ideaal schuim heb. Als het schuim te dun is droogt het snel uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts