Jump to content

Voorstellen

mangofan

Recommended Posts

Ik zal me eens voorstellen!
Ik kom uit omgeving rotterdam en kwam ongeveer 2 jaar geleden een discussie tegen dat scheren met een krabber beter is dan met 17 mesjes in een plastic greepje. Ik sloeg het op in het lange termijn geheugen en bleef scheren met de eerder genoemde 17 mesjes of electrisch.
Een paar weken geleden begon het weer te jeuken en bestelde ik een Edwin Jagger, Proraso zeep en een Omega kwast op Amazon. De kwast en zeep kwamen eerder aan en met mijn normale 17 mesjes en wat youtube video's had ik mijn beste scheerbeurt ooit.
2 weken later was de Edwin Jagger nog niet binnen en kon ik hem annuleren voor iets anders. Hier ging het mis. Ongeduldig bestelde ik een chinees rebranded iets dat veel te mild is. 
Inmiddels is er een Rockwell 6C besteld waar ik (weer) ongeduldig op wacht. Ik hoop dat ik door dit forum wat minder miskopen hoef te doen. En ik hoop ook dat ik zo veel spullen ga kopen zodat ik een extra kamer nodig heb!

• I like it 2

scheersmurf schreef 16 minuten geleden:

Welkom. Veel scheer-, lees- en spaarplezier.

Gelet op je gebruikersnaam zal ik het aan onze vaste zeepKoning overlaten om je te vertellen of er zoiets bestaat als mango-scheerzeepB|

Haha dat zou geweldig zijn :)

Hanskoning schreef 14 uur geleden:

Welkom op het forum en jawel er zijn zepen met Mango geur maar de mooiste I Coloniali is helaas uit de handel genomen dus je bent net een paar jaar te laat.:SxD

Is er nog een goede 2e die wel in de handel is?

mangofan schreef 5 uur geleden:

Is er nog een goede 2e die wel in de handel is?

Jawel, maar eerst even wij kennen hier de uitdrukking UEKAZ oftewel iedereen heeft zijn unieke geur beleving, dit is een heerlijk fruitig zeepje voor sommigen denk ik iets te zoet maar mij bevalt hij zeer.

http://www.maggardrazors.com/product/maggard-razors-artisan-shave-soap-mango-sage-tea-5oz-jar/

mangofan schreef 18 minuten geleden:

Even kijken wat ik nog meer bij maggard wil bestellen.  :)

Wel even twee aandachtspuntjes:

• De meeste aftershaves en dergelijke kun je niet daar bestellen omdat er (vaak) alcohol in zit en dat mag niet per luchtpost de V.S. uit.
  • Als de totale waarde boven een bepaald bedrag komt heb je kans dat je invoerrechten moet gaan betalen. Maggard vermeldt naar verluidt standaard een lager bedrag op het etiket, maar de douane controleert wel steekproefsgewijs.

Er zijn hier genoeg mensen die regelmatig spullen in de V.S. bestellen dus die weten wel hoe dat allemaal precies zit.

• I like it 1

Standaard vermelden ze $ 15,95 op het label aan de buitenkant van het pakket ook al is het bedrag bijna het tienvoudige zoals laatst met mijn Timeless krabber.

Wel de raad ter harte genomen om voor standaard verzending te kiezen anders is er een discrepantie tussen het vermelde bedrag en de verzendkosten. Of de douane daar op let weet ik niet maar via PayPal betaald dus ook al zou de verzending niet aankomen krijg je je geld terug.

• I like it 1