Ga naar inhoud
koenfucius

SvdD 12 maart tot en met 18 maart

Aanbevolen reacties

Heel persoonlijk mesjes, ik hoef de KAI niet al zou ik hem gratis krijgen 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

SvdD 18/3

• Qshave krabber
  • Omega HI-brush
  • Proraso groen
  • Lord mesje (groene versie)
  • Proraso preshave (gebruikt als balsem na het scheren)

Ik vermoed dat er hier waarschijnlijk heel wat mensen neerkijken op de Qshave krabber. Voor mij persoonlijk is het nu eenmaal de best werkende krabber (van de 3 krabbers die ik in mijn bezit heb). Ik scheer me meestal om te starten op stand 6 en verminder dan naar 3 of zelfs 2.

De synthetische kwast vind ik ook super! Na het scheren even uitspoelen, uitschudden en een droog wrijven op de handdoek. Voordeel van deze kwast is dat hij heel zacht aanvoelt en vlug droogt!

De Lord mesjes zijn voor mij persoonlijk ook goed werkend. 

In 3 passes weer mooi glad geschoren! 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
SvdD 18/3
  • Qshave krabber
  • Omega HI-brush
  • Proraso groen
Ik vermoed dat er hier waarschijnlijk heel wat mensen neerkijken op de Qshave krabber. Voor mij persoonlijk is het nu eenmaal de best werkende krabber (van de 3 krabbers die ik in mijn bezit heb). Ik scheer me meestal om te starten op stand 6 en verminder dan naar 3 of zelfs 2.
De synthetische kwast vind ik ook super! Na het scheren even uitspoelen, uitschudden en een droog wrijven op de handdoek. Voordeel van deze kwast is dat hij heel zacht aanvoelt en vlug droogt!

Onzin dat neerkijken. Heb hier voor een kapitaaltje aan krabbers liggen, maar 2 dagen geleden was de Qshave weer aan de beurt en die beurt was uiterst bevredigend!
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rockwell 6C plaat 4 (hoofd)

Rapira Platinum Lux

Strong Leopard 77-A (gezicht)
Cloud mesje

Black Ship Grooming Shipwreck Cove

Razorock Plissoft

Nivea ASB (hoofd)
Davidoff Cool Water AS (gezicht)

Een fijne hoofdscheerbeurt met de Rockwell, een zeer fijne krabber, verder weinig aan te merken.

Met de gedachte bij een IBC Shavette de Strong Leopard erbij gepakt en deze moet ik gewoon vaker gebruiken.

Een paar kleine bloedpuntjes, maar na een dubbele WTG gang gewoon een strak glad resultaat.

Afgemaakt met de lekkerste geur die er bestaat kan ik niet anders melden dan een zeer succesvolle scheerbeurt.

DFS:cool:

IMG_20180319_182741.jpg

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Verkeerde dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 2 minuten geleden:

Verkeerde dag.

Dat is het nooit om je fris te scheren, toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag was fris zat om je warm te gaan scheren als je het mij vraagt.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Skoebidoe schreef 9 uur geleden:

SvdD 18/3

• Qshave krabber
  • Omega HI-brush
  • Proraso groen

Net de Q Shave weer ingezet en bevalt prima maar ik heb er dan ook maar een. 

Na het lezen van je post  heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de Q op stand 6 ingesteld. Afgelopen dagen toch wat wisselende resultaten gehad mn op de hals. Aangezien ik nog in de testfase zit heb ik nog niet een standaard instelling gevonden.  Tot nu toe wissel ik tussen stand 3 en 4. Lager loop ik alleen schuim te schuiven.

Mes : Astra groen 5-6 beurten oud

Welleda scheercreme

Kwast: synthetisch,  merk ?, maar ik krijg er schuim mee

Aluin

asb van Rossmann

Brut

Vers onder de douchen weg, Mesje omgedraaid  ( heeft dit daadwerkelijk nut? maar onder het motto baad het niet....) want afgelopen week een beetje trekkerig gevoel. 

Hop op stand 6. En tadaa geen centje pijn.  Geen  prikje met de aluin en geen razor burn en dat was gisteren nog wel anders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.