Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik word geregeld getrakteerd op een melding "Sorry, je kunt vandaag geen reacties meer toevoegen." Met reacties wordt in dit geval likes bedoeld zoals dat in social media kretologie schijnt te heten, i.e. "vind ik leuk", "ha ha!" en "bedankt". De eerste vraag is wat de limiet is (dat kon ik nergens terugvinden) en de tweede vraag is of het niet ietsjes ruimer kan.

Posted

Ik wist niet dat daar een limiet aan zat, het blijken er 10 per dag te zijn voor reguliere leden en ongelimiteerd voor zilveren en gouden donateurs.

Posted

Ik snap het idee van het snelle vind ik leuk systeem wel. Doe er ook vrolijk aan mee. maar heb zelf inderdaad ook een paar keer lopen zoeken.

Hè ik krijg toch een melding dat iemand gereageerd heeft. Ow nee wacht, het was een vind ik leuk....

• Haha 1
Posted
merwtje schreef 25 minuten geleden:

Ik vind die meldingen irritant want ik krijg een melding maar er wordt eigenlijk niks gemeld.

Een ietwat aangepaste melding, waaruit duidelijk blijkt dat het een "like" oid is, zou ik ook waarderen.

Posted

"ChrisVanMeer moest lachen om een bericht van je in onderwerp Aantal reacties ("likes")"

"ChrisVanMeer vond een bericht van je leuk in onderwerp Aantal reacties ("likes")"

"ChrisVanMeer bedankte je in onderwerp Aantal reacties ("likes")"

Zou mooi zijn als 'ie de context kent ;)

Posted

"ChrisVanMeer vond je bericht leuk in onderwerp Aantal reacties ("likes")"

Het zijn allemaal positieve aanduidingen, samen vatten als "leuk"?

• 4 months later...
Posted

Die dag is dat 24h na de laatste "leuk" of gewoon de volgende dag in 5juli naar 6juli?  Ik heb nog gehad dat ik 's morgens al na 2 "leuks" te geven de melding kreeg dat ze op waren.

En nog een andere vraag die geen topic waard is.

Emoji op pc & tablet zijn anders? Ik gebruik geen tapa.

Al die donkere emoji heb ik niet via de pc. 

Posted
Tjoolder schreef 21 minuten geleden:

Die dag is dat 24h na de laatste "leuk" of gewoon de volgende dag in 5juli naar 6juli?  Ik heb nog gehad dat ik 's morgens al na 2 "leuks" te geven de melding kreeg dat ze op waren.

Staat er niet bij. Staat "per dag".

Tjoolder schreef 21 minuten geleden:

Al die donkere emoji heb ik niet via de pc. 

image.png

Zie je dit niet?

Posted

Op de tablet zie ik andere zoals die die helemaal zwart (zien eruit als spookjes) zijn en die vind ik niet terug op de PC.

Is niet erg hoor maar vond dit raar.?deze is op mijn tablet hersenen die je ziet.

Deze had ik gebruikt op de PC en daarna op de tablet zag ik iets anders.

Ik weet niet hoe ik op mijn tablet een screenshot zou moeten nemen.

Je moet er je niet in verdiepen hoor.

Toch bedankt om te kijken.@ChrisVanMeer