scheersmurf Posted March 7, 2018 Posted March 7, 2018 Ik word geregeld getrakteerd op een melding "Sorry, je kunt vandaag geen reacties meer toevoegen." Met reacties wordt in dit geval likes bedoeld zoals dat in social media kretologie schijnt te heten, i.e. "vind ik leuk", "ha ha!" en "bedankt". De eerste vraag is wat de limiet is (dat kon ik nergens terugvinden) en de tweede vraag is of het niet ietsjes ruimer kan.
Marcel Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Ik wist niet dat daar een limiet aan zat, het blijken er 10 per dag te zijn voor reguliere leden en ongelimiteerd voor zilveren en gouden donateurs.
scheersmurf Posted March 8, 2018 Author Posted March 8, 2018 Ah, nog een reden om binnenkort eens een donatie te gaan doen dus Bedankt voor de informatie. 1 1
ChrisVanMeer Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 @scheersmurf kijk nu uit, weer een “like” verspeeld 2
merwtje Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Ik vind die meldingen irritant want ik krijg een melding maar er wordt eigenlijk niks gemeld.
Nienke Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Ik snap het idee van het snelle vind ik leuk systeem wel. Doe er ook vrolijk aan mee. maar heb zelf inderdaad ook een paar keer lopen zoeken. Hè ik krijg toch een melding dat iemand gereageerd heeft. Ow nee wacht, het was een vind ik leuk.... 1
Marcel Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 merwtje schreef 25 minuten geleden: Ik vind die meldingen irritant want ik krijg een melding maar er wordt eigenlijk niks gemeld. Een ietwat aangepaste melding, waaruit duidelijk blijkt dat het een "like" oid is, zou ik ook waarderen.
ChrisVanMeer Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Geef maar een voorstel? In plaats van: Quote ChrisVanMeer reageerde op een bericht in een onderwerp Aantal reacties ("likes") Zou het dan worden....
Marcel Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 "ChrisVanMeer moest lachen om een bericht van je in onderwerp Aantal reacties ("likes")" "ChrisVanMeer vond een bericht van je leuk in onderwerp Aantal reacties ("likes")" "ChrisVanMeer bedankte je in onderwerp Aantal reacties ("likes")" Zou mooi zijn als 'ie de context kent
ChrisVanMeer Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Maar dat kent 'ie niet Dus moet een volzin zijn zonder "kennis".
Marcel Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 "ChrisVanMeer vond je bericht leuk in onderwerp Aantal reacties ("likes")" Het zijn allemaal positieve aanduidingen, samen vatten als "leuk"?
Tjoolder Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Die dag is dat 24h na de laatste "leuk" of gewoon de volgende dag in 5juli naar 6juli? Ik heb nog gehad dat ik 's morgens al na 2 "leuks" te geven de melding kreeg dat ze op waren. En nog een andere vraag die geen topic waard is. Emoji op pc & tablet zijn anders? Ik gebruik geen tapa. Al die donkere emoji heb ik niet via de pc.
ChrisVanMeer Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Tjoolder schreef 21 minuten geleden: Die dag is dat 24h na de laatste "leuk" of gewoon de volgende dag in 5juli naar 6juli? Ik heb nog gehad dat ik 's morgens al na 2 "leuks" te geven de melding kreeg dat ze op waren. Staat er niet bij. Staat "per dag". Tjoolder schreef 21 minuten geleden: Al die donkere emoji heb ik niet via de pc. Zie je dit niet?
Tjoolder Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Op de tablet zie ik andere zoals die die helemaal zwart (zien eruit als spookjes) zijn en die vind ik niet terug op de PC. Is niet erg hoor maar vond dit raar.?deze is op mijn tablet hersenen die je ziet. Deze had ik gebruikt op de PC en daarna op de tablet zag ik iets anders. Ik weet niet hoe ik op mijn tablet een screenshot zou moeten nemen. Je moet er je niet in verdiepen hoor. Toch bedankt om te kijken.@ChrisVanMeer
Recommended Posts