Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal, 

Na geruime tijd  rondgeneusd te hebben op het  forum werd het wel eens  tijd me voor te stellen.

Na jaren met de Sensor en olie geschoren te hebben wat overigens niet eens zo slecht beviel moest er begin januari nieuwe olie komen. Na de Floid olie ( beviel prima) wilde ik eens wat anders. Laat nu met de nieuwe olie de Sensor voortdurend vol te lopen (basis druivenpitolie) met alle irritatie van dien. Op dat moment eens overwogen of een safety razor een optie zou zijn en eens rond gaan neuzen op Internet en zo het forum gevonden met alle gevolgen van dien.

Rapido een Q shave besteld en tobs sandalwood ( na uitvoerige vergelijking) waar al  enige tijd mee gesopt wordt.

Kortom scheren Is een feest geworden.

Nadeel van dit forum is dat door alle positieve berichten de nieuwsgierigheid gewekt Is naar nieuwe zepen etc.

Gr Tom 

Posted

Welkom, en maak je geen zorgen. Je wordt hier echt niet aan gestoken met "het virus"...

Posted
mhharsta schreef 7 uur geleden:

Welkom Thom!

Hoe bevalt de Q-Shave je?

De Q Shave bevalt wel goed maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.  Ik heb wel bewust voor een verstelbaar krabbertje gekozen. Na positieve recensies van de Q Shave daarvoor gekozen.  Gr Tom 

Posted

Goed om te horen dat de Q Shave je goed bevalt.  Met het origineel, de Merkur Futur ben ik bekend, en zo te lezen hier op het forum doet de Q Shave er niet voor onder.