joebar Posted March 3, 2018 Posted March 3, 2018 Hallo allemaal, Na geruime tijd rondgeneusd te hebben op het forum werd het wel eens tijd me voor te stellen. Na jaren met de Sensor en olie geschoren te hebben wat overigens niet eens zo slecht beviel moest er begin januari nieuwe olie komen. Na de Floid olie ( beviel prima) wilde ik eens wat anders. Laat nu met de nieuwe olie de Sensor voortdurend vol te lopen (basis druivenpitolie) met alle irritatie van dien. Op dat moment eens overwogen of een safety razor een optie zou zijn en eens rond gaan neuzen op Internet en zo het forum gevonden met alle gevolgen van dien. Rapido een Q shave besteld en tobs sandalwood ( na uitvoerige vergelijking) waar al enige tijd mee gesopt wordt. Kortom scheren Is een feest geworden. Nadeel van dit forum is dat door alle positieve berichten de nieuwsgierigheid gewekt Is naar nieuwe zepen etc. Gr Tom
ChrisVanMeer Posted March 3, 2018 Posted March 3, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
scheersmurf Posted March 3, 2018 Posted March 3, 2018 Welkom! En die nieuwe zepen komen vanzelf wel, je TOBS sandalwood is een prima begin
Rene_Z Posted March 3, 2018 Posted March 3, 2018 Welkom, en maak je geen zorgen. Je wordt hier echt niet aan gestoken met "het virus"...
koenfucius Posted March 3, 2018 Posted March 3, 2018 Welkom. Allen hier zijn met 1 zeep begonnen[emoji3]Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Harkos Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Welkom en pas op voor: ik wil niet te veel kopen stress!
joebar Posted March 4, 2018 Author Posted March 4, 2018 mhharsta schreef 7 uur geleden: Welkom Thom! Hoe bevalt de Q-Shave je? De Q Shave bevalt wel goed maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb wel bewust voor een verstelbaar krabbertje gekozen. Na positieve recensies van de Q Shave daarvoor gekozen. Gr Tom
mhharsta Posted March 4, 2018 Posted March 4, 2018 Goed om te horen dat de Q Shave je goed bevalt. Met het origineel, de Merkur Futur ben ik bekend, en zo te lezen hier op het forum doet de Q Shave er niet voor onder.
Nienke Posted March 6, 2018 Posted March 6, 2018 van harte welkom. Zo'n nadeel is het toch niet? Nieuwe dingen proberen is altijd leuk
Recommended Posts