tjerkruyter Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 @vandelaak Ik zit zelf in de IT wereld en zit net naar je webshop te kijken. Wat mij opvalt is dat de PayPal betalingsservice in de verkeerde voorkeur taal staat. En dat het product $69.95 HKD is!!! Omgerekend is 69.95 HKD (Hong Kong Dollar) €6,73 lijkt mij niet de bedoeling Gr. Tjerk
meemai Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Vet cool, Chinese Paypal! Besteld. Hopen dat er niet een importdomper op het plezier gaat komen straks. Hierom koop ik het mes niet. 13.00 inklaarkosten 52 euro kost het mes dan, dus dan komt er 10.92 op als belasting. Uiteindelijk is het dus 52+13+10.92=75.92 en dan weet ik niet of er ook nog verzendkosten bij zitten meen gelezen te hebben free shipping. Maar als dat er ook nog bij komt wordt het nog duurder. Maar reken er maar op dat je er 76 euro voor betaald. Misschien iets minder maar de belasting hanteert enkel de regel van wat er op staat tellen wij, tenzij wij het niet vertrouwen. Als het via gift wordt gestuurd bent je echter van al die onzin af.
Shaggy Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Verzending als Gift maakt niet uit. De douane kent die dingen en zal gewoon heffingen berekenen. Officieel zal een zending met een waarde van €22 of meer onderhevig zijn aan invoer/BTW. De truc zou dus eigenlijk moeten zijn dat er op de rekening staat dat het mes bijv. €10 kost. Dan zal het allemaal wel loslopen als het een beetje mee zit. Tenzij ze weer eens een razzia houden bij de douane, maar dat valt vaak wel mee. En een douanier zal niet snel het verschil snappen tussen een Gold Dollar razor van €3 of een Bakkus van €50, of een mes van €100. Als er op rekening maar een lage prijs word gehanteerd.
vandelaak Posted November 7, 2013 Author Posted November 7, 2013 Excuses voor het foutje qua munteenheid. Dat is nu verholpen. (in US$) Ik verkoop ook andere dingen via een andere site... en er is geen probleem met invoerkosten. (ik heb zo'n 500 orders verzonden wereldwijd zonder problemen qua invoerkosten) Dus da's geen probleem. - zie Shaggy's uitleg. Nu nog even de PayPal check out in het Engels zien te krijgen. Update: moet nu in orde zijn. (Engels)
Puerco Posted November 7, 2013 Posted November 7, 2013 Excuses voor het foutje qua munteenheid. Dat is nu verholpen. (in US$) Ik besefte te laat dat ik veel te weinig betaalde en heb nu dus het mes besteld tegen een schandalig lage prijs. Hoe lossen we dit op want ik wil je natuurlijk niet bestelen. Bestelling opheffen en opnieuw bestellen of krijg ik een rekening van je voor het restant? Zag trouwens hierboven dat ik niet de enige was.
vandelaak Posted November 8, 2013 Author Posted November 8, 2013 Zie prive bericht. Bedankt. Alle kleine opstart problemen zijn nu verholpen
meemai Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Verzending als Gift maakt niet uit. De douane kent die dingen en zal gewoon heffingen berekenen. Officieel zal een zending met een waarde van €22 of meer onderhevig zijn aan invoer/BTW. De truc zou dus eigenlijk moeten zijn dat er op de rekening staat dat het mes bijv. €10 kost. Dan zal het allemaal wel loslopen als het een beetje mee zit. Tenzij ze weer eens een razzia houden bij de douane, maar dat valt vaak wel mee. En een douanier zal niet snel het verschil snappen tussen een Gold Dollar razor van €3 of een Bakkus van €50, of een mes van €100. Als er op rekening maar een lage prijs word gehanteerd. Mijn puma was als 50 dollar gift aangekomen. Geen kosten erbij. Lijkt me wel een relaxte baan bij de douane, misschien moet ik er gaan werken. Al jullie pakketjes onderscheppen en geld verdienen. Nee lijkt me saai douane.
vandelaak Posted November 8, 2013 Author Posted November 8, 2013 De site is nu een beetje verbetert zodat het op elk mobiel apparaat automatisch wordt aangepast, qua grootte scherm. www.bakkusrazors.com
meemai Posted November 8, 2013 Posted November 8, 2013 Hoop dat hij van het einde van de maand nog zo goedkoop is! Want ik kan nu niet... :'(
vandelaak Posted November 9, 2013 Author Posted November 9, 2013 Als er van de eerste lichting nog messen over zijn, dan zal de prijs nog gewoon gelijk zijn. ps. heb toenet op facebook een "bakkus barbiersmessen" pagina aangemaakt. Mocht iemand het leuk vinden, 'friend' / like me. Zoek naar "bakkus barbiersmessen", misschien tot ziens daarzo.
Ragnar Posted November 9, 2013 Posted November 9, 2013 zal er volgende week eentje bestellen ,moet eerst een paypal acount regelen.
vandelaak Posted November 11, 2013 Author Posted November 11, 2013 Even een update-tje... er zijn nog maar 10 messen over.
DoubleB Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Even een update-tje... er zijn nog maar 10 messen over. Met welk aantal begon je de verkoop?
Snuff Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 En nu het bekend is op B&B kan je volgens mij wachten op de tweede run
karaqz Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Hoe is het afgelopen met het test mes btw? En nu het bekend is op B&B kan je volgens mij wachten op de tweede run Op SRP verloopt het minder handig geloof ik.
karaqz Posted November 11, 2013 Posted November 11, 2013 Hoezo? Wat gebeurt daar dan? http://straightrazorplace.com/razors/103729-bakkus-vg10-7-8-69-99-a.html
vandelaak Posted November 12, 2013 Author Posted November 12, 2013 Daar was het wat uit de hand gelopen. Ik was wat over enthousiast (spijt van) en ze namen dat kwalijk. Gelijk account blokkeren enzo. Ik laat het daar maar varen want ze hebben hun oordeel nu al klaar zonder het zelfs maar te willen proberen. Gelukkig lijken ze op B&B wat openhartiger.
karaqz Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Daar was het wat uit de hand gelopen. Ik was wat over enthousiast (spijt van) en ze namen dat kwalijk. Gelijk account blokkeren enzo. Ik laat het daar maar varen want ze hebben hun oordeel nu al klaar zonder het zelfs maar te willen proberen. Gelukkig lijken ze op B&B wat openhartiger. Ach. Uiteindelijk gaat het erom wat de gebruikers er van vinden toch?
Recommended Posts