Ragnar Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Na de goede verhalen gehoord te hebben van de mensen die het mes getest hebben heb ook wel interesse ,noteer mij ook maar voor een reservering.
Kogel Posted October 24, 2013 Posted October 24, 2013 Nee schrijf mij maar in. Test ik straks mijn eigen bakkus wel. Bedankt. Meer gegevens nodig in een pb?
pjdevos Posted October 25, 2013 Posted October 25, 2013 Goede recenties Ik wil me graag inschrijven voor een productiemes.
vandelaak Posted October 25, 2013 Author Posted October 25, 2013 Heren, Toenet even overleg gepleegd met de fabriek... de tekst (zie voorgaande fotos) op het mes is te lang om het duidelijk te etsen. Het moet iets korter/groter. Ik had graag VG10 erbij willen hebben staan, maar dan wordt het te vol. Wat vinden jullie - zie foto? (model: Morgenstond)
DoubleB Posted October 25, 2013 Posted October 25, 2013 Ziet er goed uit. Past VG10 niet op de andere kant?
Puerco Posted October 25, 2013 Posted October 25, 2013 Ik vind het prachtig maar bedenk als je ook internationaal wilt verkopen hoe een Amerikaan dit uit zou (trachten te) spreken. Hoewel dit niet altijd een belemmering hoeft te zijn, wie weet er tenslotte hoe je bv semogue uitspreekt?
Kogel Posted October 25, 2013 Posted October 25, 2013 Ik vond de opties bakkus 'black' 'red' etc wel mooi. En internationaal.
antonius Posted October 25, 2013 Posted October 25, 2013 Reseveer er ook maar 1 voor mij. en voor mij ook graag gr antonius
vandelaak Posted October 26, 2013 Author Posted October 26, 2013 Ik vond Bakkus Red/Black etc. ook wel leuk... maar de scales zijn niet zwart... ze zijn donkerbruin. Bakkus Coffee... nah. De eerste productie kan op dit moment worden gemaakt onder modelnaam: Morgenstond (Bakkus Barbiersmessen). Mocht er in het buitenland ook interesse zijn, dan kan de naam worden aangepast naar het Engels. Dawnbreaker | Bakkus Barbiersmessen Wat denken jullie?
Kogel Posted October 26, 2013 Posted October 26, 2013 Black en red slaan dan niet op de kleur maar op het model. Klinkt stoer.
antonius Posted October 26, 2013 Posted October 26, 2013 Ik vond Bakkus Red/Black etc. ook wel leuk... maar de scales zijn niet zwart... ze zijn donkerbruin. Bakkus Coffee... nah. De eerste productie kan op dit moment worden gemaakt onder modelnaam: Morgenstond (Bakkus Barbiersmessen). Mocht er in het buitenland ook interesse zijn, dan kan de naam worden aangepast naar het Engels. Dawnbreaker | Bakkus Barbiersmessen Wat denken jullie? Of gewoon earlybirth. Gr antonius
karaqz Posted October 26, 2013 Posted October 26, 2013 Ik vond Bakkus Red/Black etc. ook wel leuk... maar de scales zijn niet zwart... ze zijn donkerbruin. Bakkus Coffee... nah. De eerste productie kan op dit moment worden gemaakt onder modelnaam: Morgenstond (Bakkus Barbiersmessen). Mocht er in het buitenland ook interesse zijn, dan kan de naam worden aangepast naar het Engels. Dawnbreaker | Bakkus Barbiersmessen Wat denken jullie? Niet aanpassen joh. Thiers Issard etc. Böker. Ook allemaal originele namen. Engelstaligen vinden vanzelf wel een manier om het uit te spreken. En zo hou je het Nederlandse tintje er wat meer aan.
Shaggy Posted October 26, 2013 Posted October 26, 2013 Ik denk dat het ook niet heel veel zal uitmaken of de naam Nederlands danwel Engels is. Er zijn immers ook mensen uit Zweden, Duitsland, België, Rusland etc. etc. Als het mes eenmaal wat "promotie" heeft gekregen op de diverse fora, zal het de meeste mensen een bips wezen hoe je de naam uitspreekt, vaak is iets wat exotisch klinkt al erg interessant natuurlijk. Als men op een website in een paar talen kan kijken wat het allemaal inhoud qua mes en qua betekenis, wat goede reviews en een goede prijs, en je hebt een killer van een mes op de markt gezet.
Kogel Posted October 26, 2013 Posted October 26, 2013 Das waar. En earlybird he. Niet earlybirth. Da' s vroeggeboorte.
meemai Posted October 27, 2013 Posted October 27, 2013 Ik denk dat het ook niet heel veel zal uitmaken of de naam Nederlands danwel Engels is. Er zijn immers ook mensen uit Zweden, Duitsland, België, Rusland etc. etc. Als het mes eenmaal wat "promotie" heeft gekregen op de diverse fora, zal het de meeste mensen een bips wezen hoe je de naam uitspreekt, vaak is iets wat exotisch klinkt al erg interessant natuurlijk. Als men op een website in een paar talen kan kijken wat het allemaal inhoud qua mes en qua betekenis, wat goede reviews en een goede prijs, en je hebt een killer van een mes op de markt gezet. Er was laatst een indie game die Reus heette. En ze spraken het wel uit ook al belemmerd. Tis wel zo dat bakkus barbiermes een stuk ingewikkelder wordt. Het zal wel los lopen. Maar de Russen hebben hun DE mesjes maar of Engels genoemd of een makkelijke naam.zoals Rapira. Wat af te leiden valt van reaper. Het voordeel van zulke woorden zijn dat ze nauw verwant zijn. Wellicht gaat een Latijnse naam het best, oF een woord dat iets heeft wat lijkt op een ander woord in hun taal. Maar goed bakkus zal het wel doen als merk of is het echt de naam van het mes? Barbiermes kan je makkelijk vertalen en uitleggen. Böker maakt ook king cutters. En Thiers issard maakt ook Engels talige messen. Ze genieten beide van een goede naam.
vandelaak Posted October 27, 2013 Author Posted October 27, 2013 Ik heb besloten dat het model blijft zoals de laatste foto. (Morgenstond 7/8 | Bakkus Barbiersmessen) Nu afwachten totdat ze klaar zijn
Shaggy Posted October 27, 2013 Posted October 27, 2013 Nou, je eerste afnemers heb je iig al. Ik ga na ontvangst iig een mooie review proberen te maken voor op een buitenlands fora met een link naar jouw website als reclame
karaqz Posted October 27, 2013 Posted October 27, 2013 Ik zal na het testen ook wel overgehaald zijn Wie gaat alleen straks al die nieuwe messen op de steen leggen?
Shaggy Posted October 27, 2013 Posted October 27, 2013 Ik zal na het testen ook wel overgehaald zijn Wie gaat alleen straks al die nieuwe messen op de steen leggen? Ik heb gehoord dat Buffel dat wel wil doen voor €2.50 per mes, doet ie het nog gratis voor je verzenden ook hahaha Nee, denk dat er wel slijpers zijn in NL die het willen doen tegen een vergoeding. Dat is een kwestie van vragen, of het moet zijn dat er mensen al hier zijn die zeggen van geef maar een gil tegen die tijd.
Buffel Posted October 27, 2013 Posted October 27, 2013 Ik zal na het testen ook wel overgehaald zijn Wie gaat alleen straks al die nieuwe messen op de steen leggen? Ik heb gehoord dat Buffel dat wel wil doen voor €2.50 per mes, doet ie het nog gratis voor je verzenden ook hahaha Nee, denk dat er wel slijpers zijn in NL die het willen doen tegen een vergoeding. Dat is een kwestie van vragen, of het moet zijn dat er mensen al hier zijn die zeggen van geef maar een gil tegen die tijd. Je bedoeld zeker €22.50 ?
Recommended Posts