karel1000 Posted February 24, 2018 Posted February 24, 2018 Mijn schoonvader scheerde zich vroeger met de DE twin mesjes op de foto. Niet dat ik ze wil hebben maar gewoon uit nieuwsgierigheid. Worden deze nog geproduceerd? Foto komt van marktplaats.
Hanskoning Posted February 24, 2018 Posted February 24, 2018 Zover ik weet worden ze niet meer geproduceerd maar ik kwam ze nog wel eens tegen op rommel en brocante markten. Zijn trouwens best wel goede mesjes maar het kostte wel moeite om de mesjes uit de pakjes te halen doordat de olielaag tussen de mesjes helemaal ingedroogd was en ze daardoor aan elkaar vastgekoekt zaten. 1
merwtje Posted March 14, 2018 Posted March 14, 2018 Ik zou zeggen, gewoon proberen. Hoewel dat natuurlijk (ongeoorloofde?) reclame is voor mijn advertentie. 1
FvL Posted March 16, 2018 Posted March 16, 2018 #hans: was dat "aankoeken" niet net de bedoeling? Ze moesten toch op elkaar zitten met laagje ertussen.? Maakt me wel nieuwsgierig. Persona heeft ze blijkbaar ook gemaakt. Zie linkje http://theshaveden.com/forums/threads/schick-ii-twin-blades.26151/ 1
Recommended Posts