scheersmurf Posted February 24, 2018 Posted February 24, 2018 Gelden er hier nog richtlijnen voor de bestandsgrootte en/of afmetingen van bijgesloten foto's? Ik heb zojuist een foto die origineel 4128x3096 en 4.0 MiB was verkleind naar 1024x768 en 288 kiB (=295 kB) en die gepost (als klikbare link naar het origineel) maar als er nog voorkeuren zijn hoor ik dat graag.
ChrisVanMeer Posted February 24, 2018 Posted February 24, 2018 scheersmurf schreef 20 minuten geleden: 1024x768 Is een prima formaat De forumsoftware maakt hem - indien de afbeelding groter is - maximaal 1024x1024 (om vierkante foto's niet uit hun verband te halen). Dit is trouwens wel alleen bij bijlagen - voorbehouden aan Gouden Donateurs (*hint hint* ) - bij externe afbeeldingen wordt er een miniatuurafbeelding (thumbnail) gemaakt van max 750x750.
scheersmurf Posted February 24, 2018 Author Posted February 24, 2018 ChrisVanMeer schreef 15 minuten geleden: voorbehouden aan Gouden Donateurs (*hint hint* ) Subtiel De donatie staat al ergens tussen de zepen op mijn verlanglijstje Om het kunnen uploaden hoef ik het trouwens niet te doen, daar heb ik zelf plek zat voor. ChrisVanMeer schreef 18 minuten geleden: bij externe afbeeldingen wordt er een miniatuurafbeelding (thumbnail) gemaakt van max 750x750. OK dan houd ik dat voorlopig wel aan. 1
Recommended Posts