Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gelden er hier nog richtlijnen voor de bestandsgrootte en/of afmetingen van bijgesloten foto's?

Ik heb zojuist een foto die origineel 4128x3096 en 4.0 MiB was verkleind naar 1024x768 en 288 kiB (=295 kB) en die gepost (als klikbare link naar het origineel) maar als er nog voorkeuren zijn hoor ik dat graag.

Posted
scheersmurf schreef 20 minuten geleden:

1024x768

Is een prima formaat :) 

De forumsoftware maakt hem - indien de afbeelding groter is - maximaal 1024x1024 (om vierkante foto's niet uit hun verband te halen).
Dit is trouwens wel alleen bij bijlagen - voorbehouden aan Gouden Donateurs (*hint hint* ;)) - bij externe afbeeldingen wordt er een miniatuurafbeelding (thumbnail) gemaakt van max 750x750.

Posted
ChrisVanMeer schreef 15 minuten geleden:

voorbehouden aan Gouden Donateurs (*hint hint* ;))

Subtiel:P De donatie staat al ergens tussen de zepen op mijn verlanglijstjeB| Om het kunnen uploaden hoef ik het trouwens niet te doen, daar heb ik zelf plek zat voor.

ChrisVanMeer schreef 18 minuten geleden:

bij externe afbeeldingen wordt er een miniatuurafbeelding (thumbnail) gemaakt van max 750x750.

OK dan houd ik dat voorlopig wel aan.

• I like it 1