roland Posted February 24, 2018 Posted February 24, 2018 Weleens gelezen dat je op spijker stof ook kan stroppen... Kan dit medium gebruikt worden, om het mes na het scheren even "schoon" te stoppen?
roland Posted February 24, 2018 Author Posted February 24, 2018 Mooi, dan zal ik eens even wat fixen met een oude spijkerbroek van m'n dochter... 1
DannyVG Posted February 25, 2018 Posted February 25, 2018 roland schreef 20 uur geleden: Mooi, dan zal ik eens even wat fixen met een oude spijkerbroek van m'n dochter... Maak er maar geen sneedje in 1
Snuff Posted February 25, 2018 Posted February 25, 2018 Kans is groot dat hij moeite zal hebben om tussen alle sneetjes en scheuren een voldoende lang stuk te vinden om te kunnen op stroppen, althans zo lopen de meeste hier rond. 1 4
Sacre Bleu Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 Ik zal het nog sterker vertellen. Diegene bij wie ik, het zal omstreeks 1982 zijn geweest, mijn eerste open mes kocht stropte dat open mes eens op zijn onderarm (de 'binnenkant', d.w.z. de niet behaarde kant). "Dat is ook een soort leer" vertrouwde hij mij toe. Hij deed het voor en ik moet zeggen; hij wist wat hij deed. Ik heb het, ik zal het eerlijk zeggen, één keer geprobeerd. Best wel een beetje eng. Ik had met het stroppen op de hangriem namelijk wel eens een aantal 'close escapes', d.w.z. dat ik mijn riem bijna aan flarden had gesneden. Dat had ik niet graag meegemaakt met mijn onderarm. Zou ook een mooie binnenkomer zijn geweest op de Eerste Hulppost: "Hoe dit is gekomen? Nou ik wou mijn scheermes eens stroppen op mijn onderarm..." 2 3
Buffel Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 Kan prima , vaak doe ik Palm stroppen wat ook goed werkt.
Recommended Posts