Peter V Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Hallo mijn naam is Peter en ben woonachtig in Capelle a/d ijssel. Ik scheer mij al jaren met de dure handel van Gillette, maar na mij een beetje ingelezen te hebben op jullie forem heb ik ook het een en ander aangeschaft. Dus sinds een paar weken heb ik naast het vissen en biljarten er weer een hobby bij. Groeten Peter
ChrisVanMeer Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
PI56 Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Van harte welkom Peter. Laat je ook nog weten en zien wat je hebt aangeschaft?
Peter V Posted February 20, 2018 Author Posted February 20, 2018 Natuurlijk Pieter, mag dit in dit welkomst forum of moet/mag dat ook in het in een ander forum.
sjors zonder sjimmie Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 welkomVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
scheersmurf Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Welkom! Ik ben zelf ook net nieuw hier en pas een paar maanden geleden overgestapt van Wilkinson Sword(*) naar een DE krabber. Het is erg gezellig hier, maar pas wel op: voor je het weet heb je een hele plank vol staan met zepen, crèmes, balsems, lotions enzovoort Ad (*): Behalve dat Gillette zo duur is (qua cartridge spul althans) werd ik ook zo kriegel van hun mega-agressieve marketing en reclamegeblèr dat ik alleen al daarom voor de concurrent koos.
Peter V Posted February 20, 2018 Author Posted February 20, 2018 Na dat ik ook mijn broer nog over de streep getrokken heb, zijn wij naar een winkel in Dordrecht gegaan en hebben wij ons laten voorlichten. Na een uurtje stonden wij buiten met een tasje met daar in. Een krabber merkur 37c Scheerkwast van Muhle (dassenhaar) Truefitt & Hill scheercreme sandalwood T & H balm T &H cologne sandalwood Blokje aluin Muhle zeepbakje Later zijn wij nog terug gegaan en hebben wij ook de T&H colonge Apsley en de cologne 1805 met bijbehorende balm gekocht. Tot slot ook nog pre shave olie van T & H (heerlijk) en de pre shave creme van Proraso (groen) en de scheercreme van Tobs peppermint. Het was bi j elkaar een rib uit het lijf maar het scheren is weer een genot geworden. 3
Peter V Posted February 20, 2018 Author Posted February 20, 2018 Bedankt voor het hartelijke welkom, ik zal meerdere male per week actief zijn op het forum. 1
efsk Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Ik vind je nu al geweldig. Niet moeilijk doen, maar beginnen met de 37c, naar mijn bescheiden mening een fantastische krabber. Nu maar hopen dat je aluin zonder voetje is, het zou toch zonde zijn om meteen al je krediet weer te verliezen. 4
Hanskoning Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Welkom op het forum en als we hier al zo vaak vermelden is een 37C een geweldige krabber. Ik hoop wel dat je een aluinblok met een kunsstof voetje hebt genomen daarmee klasseer je je direct tot een professionele scheerder 4
karel1000 Posted February 20, 2018 Posted February 20, 2018 Peter V schreef 1 uur terug: Na dat ik ook mijn broer nog over de streep getrokken heb, zijn wij naar een winkel in Dordrecht gegaan en hebben wij ons laten voorlichten. Na een uurtje stonden wij buiten met een tasje met daar in. Een krabber merkur 37c Scheerkwast van Muhle (dassenhaar) Truefitt & Hill scheercreme sandalwood T & H balm T &H cologne sandalwood Blokje aluin Muhle zeepbakje Later zijn wij nog terug gegaan en hebben wij ook de T&H colonge Apsley en de cologne 1805 met bijbehorende balm gekocht. Tot slot ook nog pre shave olie van T & H (heerlijk) en de pre shave creme van Proraso (groen) en de scheercreme van Tobs peppermint. Het was bi j elkaar een rib uit het lijf maar het scheren is weer een genot geworden. Wekom Peter op dit forum. Ik ben overstag gegaan om ingegroeide haren te voorkomen, gelukt, en om minder geld uit te geven dan aan die cartidges, niet gelukt. En zo te zien hierboven bij jou ook niet ???
koenfucius Posted February 21, 2018 Posted February 21, 2018 Welkom Peter, vanwege een andere nieuweling. Als je de nieuwe hobby hebt opgenomen om geld te besparen, vrees ik dat je van een kale reis terugkomt, om in de terminologie van dit forum te blijven. Maar het is een leuke hobby en scheren wordt echt een plezier.
Nienke Posted February 21, 2018 Posted February 21, 2018 van harte welkom en heel veel plezier met de nieuwe hobby. Las dat je al een mooi pakketje samengesteld had.
Recommended Posts