karel1000 Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Hallo iedereen, nat scheren doe ik sinds mijn eerste haargroei. En dat is al heel lang. Ik ben van de Winnetou and Old Shatterhand generatie, dus nat scheren was/is stoer. Maar altijd met een cartridge. Vroeger ook met zeep en een dassenharen kwast maar toen die na 25 jaar versleten was uit de spuitbus. Scheren werd een dagelijks werkje wat zo vlug mogelijk klaar moest zijn. Afgelopen zomer in Frankrijk toch maar weer een dassenharen pure kwast aangeschaft en thuis een kuipje Vergulde Hand mee laten nemen uit de supermarkt. Scheren werd weer leuk en ik ging me weer eens inlezen over klassiek scheren met het krabbertje. Eind december naar de messenwinkel in Antwerpen gereden en een Mühle R89, Taylor of old Bondstreet scheercreme aangeschaft set diverse merken mesjes erbij om te proberen en thuis aan de gang. Scheren is weer leuk en zelfs een belevingen geworden ik ben me zelfs gaan verdiepen in het open mes. Nog niet aangeschaft maar dat komt nog wel. Eerst ook hier maar eens inlezen en vragen stellen, dan gaat het wel goed komen met jullie hulp. Hoop hier veel info te krijgen Karel 1
ChrisVanMeer Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Yusuf Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Welkom Karel. En zo een open mes zeker nemen hartstikke fijn. 1
Snuff Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Welkom en hopelijk krijgen we nog veel te lezen van je 1
PI56 Posted February 11, 2018 Posted February 11, 2018 Goed dat je de cartridges en spuitbussen vaarwel hebt gezegd. Heel veel plezier met de ontdekkingsreis van krabbers, mesjes, open messen enz. Hier kun je heel veel inspiratie op doen. Welkom. 1
Petsha-fey Posted February 11, 2018 Posted February 11, 2018 Welkom, zelf ook nieuw en de afgelopen dagen zijn leerzaam geweest.
Nienke Posted February 11, 2018 Posted February 11, 2018 Van harte welkom en heel veel scheer plezier toegewenst
sjors zonder sjimmie Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Welkom karelexcuses voor de evt. spelfouten.mn handen gaan soms sneller dan mn brein
Jeroen Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Welkom Karel. Het al leuk vinden is zeker een mooie aansluiting op het forum vind ik zo! 't Heeft mijn scheerhorizon flink verbreed..
Recommended Posts