Tjoolder Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Geachte leden Misschien wel een rare vraag maar welke geuren passen in welk seizoen. Dat er verkoelende zijn dat is meer samenstelling (vermoed ik toch) bijv van Wolfpac: Italian Orchard associeer ik met de zon. Of ga ik hierbij een stap te ver?
Nienke Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Natuurlijk, net als met smaken en kleuren kun je ook geuren bij een seizoen zetten. Warme kruidige geuren doen het goed in de winter bijvoorbeeld. Fris en bloemig wat meer in het voorjaar. Citrus en verkoelende producten in de zomer en Hout en bos geuren in de herfst. Maar je moet vooral op doen waar je zelf zin in hebt haha.
Tjoolder Posted February 10, 2018 Author Posted February 10, 2018 Idd maar van die zware geuren heb ik niet echt zin in tijdens de zomer.
Hanskoning Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Dit is een vraag waar het uekaz in mijn optiek ervoor zorgt dat het in principe een retorische vraag is, want volgens mij heeft iedereen in zijn denkraam geuren opgeslagendie hij/zij koppelt aan een bepaald weer/seizoenstype. Zo verwacht ik dat velen de kruidige zwaardere geuren koppelen aan de herfst en winter periode en de frisse geuren met de lente en zomer. Voor mij gaat het niet zo op, ik gebruik alle geuren door elkaar heen en pak gewoon welke geur er in me opkomt. 1
Recommended Posts