Petsha-fey Posted February 8, 2018 Posted February 8, 2018 Een Goeden avond, Sinds mijn 16e heb ik eigenlijk iets gehad wat op een baard leek, maar enkele keren was mijn kin of wangen bloot. Begin dit jaar werd ik 27 en toen was het tijd voor iets anders, ik ben me met enige regelmaat gaan scheren. Zo werd iets wat ik altijd maar gedoe vond al rap routine, waarna een collega me erop wees dat je de routine ook zo ontspannend kan maken al het bij de barbier is. Dat idee stond me wel aan, ik kocht mijn eerste shavette en ging aan de slag. al snel volgde de aluin steen.. langzaam begin ik er meer handigheid maar dit maakt mijn interesse alleen maar groter. Dat brengt mij hier.
ChrisVanMeer Posted February 8, 2018 Posted February 8, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Nienke Posted February 8, 2018 Posted February 8, 2018 van harte welkomen en veel lees en scheerplezier toegewenst.
Johnweggo Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Van harte welkom Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
sjors zonder sjimmie Posted February 12, 2018 Posted February 12, 2018 Welkomexcuses voor de evt. spelfouten.mn handen gaan soms sneller dan mn brein
Tjoolder Posted February 13, 2018 Posted February 13, 2018 Welkom & veel "leer"-plezier op het forum.
Recommended Posts