efsk Posted February 4, 2018 Posted February 4, 2018 Geachte lezer De scheve Speed krabber heb ik in het scheve draadje al eerder getoond. Niet de fijnst scherende, maar wel een erg mooi apparaat. Men maakte ook mesjes, zo bleek toen ik dit foldertje vond. Wat ik geweldig vind is heel de vormgeving. Als door een kind getekend de ongeschoren chagrijn voorop, bloemetjes in het midden, en achterop de fris en fruitig gladgeschoren blijde man. Het enig stukje tekst wat ik wel vertaald heb, för pappas vackra haka, sluit daar mooi bij aan: Voor papa's mooie kin. Wellicht herinnert u zich dat ik afgelopen eind december berichtte over een verkoper die me een aankoop gratis deed toekomen: ik was zijn laatste koper van het jaar. Dat was dit ding. 3
Hanskoning Posted February 4, 2018 Posted February 4, 2018 Prachtig om te zien en door zijn eenvoud en vormgeving een unieke folder. 1
Ator razor Posted February 7, 2018 Posted February 7, 2018 Zoiets zou ik inlijsten en aan de muur hangen.
Hanskoning Posted February 7, 2018 Posted February 7, 2018 kalerolf schreef 56 minuten geleden: leuk en iid inlijsten en ophangen in je mannengrot Muren zijn al vol, dus moet zijn Pirelli kalender er maar voor wijken.
efsk Posted February 7, 2018 Author Posted February 7, 2018 Mannengrot ... Ik weet niet ... Het probleem met inlijsten is dat dit ding dubbelzijdig bedrukt is. Ik zou er dus twee moeten hebben, wil ik alles mooi zichtbaar hebben.
efsk Posted February 7, 2018 Author Posted February 7, 2018 Ik had ook al gedacht het kapotte Valencia-A4tje tussen twee platen plexiglas op te hangen. Uiteindelijk beland het in de kast echter.
Recommended Posts