Ga naar inhoud
Yusuf

Rebul Cologne's nu online te koop bij Heertje Pronker

Aanbevolen reacties

5a7333ff56c9f_Rebul9scent.thumb.jpg.27f7d1178362f38a7681270bf4dec631.jpg

Beste forum leden, hobbyisten en liefhebbers,

Vanaf vandaag zijn via de webshop van Heertje pronker 8 geuren in 270ml te bestellen met speciale kortings code voor ons mooie forum. 

Met code:  Rebul-Cologne-12     

Ontvangt men 20% korting en betaald slechts €12,- ipv €14,95 voor een glazenfles van 270ml 

https://www.heertjepronker.nl

logo_large.png.a37318175c057b682adc2989e8e79c81.png

• Vind ik leuk 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is leuk! Ik ga de lavendel proberen

Edit: niet gedaan, en in plaats daarvan de 30ml testers besteld :)

Bedankt voor de leuke actie,@Yusuf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Johan Geniet er van, en ik hoor graag wat je van de geuren vind want als het goed is krijg je er testers bij

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
[mention=69]Johan[/mention] Geniet er van, en ik hoor graag wat je van de geuren vind want als het goed is krijg je er testers bij
Hoi Yusuf,

Ik heb alleen drie testers besteld; lavendel natuurlijk, en mandarijn en lime. Dat geeft me wat om uit te proberen voordat ik een of meer grote flessen aanschaf :) Alleen jammer dat ze van de "Dark Spice" geen tester hebben, want daarin was ik ook geïnteresseerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Yusuf de 30ml testers zijn al aangekomen! Ik heb allereerst de "Mandarin" geprobeerd. Echt mandarijn, alsof je een schaaltje met sap voor je hebt staan. Lekkere geur, en ik ben benieuwd hoe lang die blijft hangen.

Eén dingetje; een van de flesjes zat niet helemaal goed dicht, waardoor de "lime" ietsje gelekt heeft. Geen probleem verder, maar misschien iets om aan de winkels door te geven, of bij de inkoop van de flesjes op te letten.

Ik ben ook benieuwd naar de lavendel, maar die komt morgen aan de beurt.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Johan Hi Johan, Wat goed dat je je cologne al hebt ontvangen. Als je de volgende keer vermeld dat je Dark Spice wilt proberen kan je er een natte doekje gratis bij krijgen om te proberen. Sommige dopjes willen wat krom trekken dit is bekend... op te lossen door een duurdere dop maar dan kunnen we de testers niet mer voor deze prijs aanbieden. De 100 en 270ml daar in tegen hebben zijn in een speciaal voor Rebul ontwikkelde glas met spray of druppelaar en een metalen dop, dus bij de grote variant heb je wel degelijk kwaliteit. 

Van de Manderijn horen we vaak mooie reacties dat het als versgepelde manderijnen ruikt en zelf dat de geur uren lang blijft. Nogmaals veel plezier met de producten en ik zie graag je recensie tegemoet op Facebook of op dit forum. Goed weekend.

Ps. het klopt dat we slechts 6 geuren in de 30ml hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal komend weekend nog een uitgebreidere review plaatsen, maar mijn eerste impressie:

Mandarin: super, moet je hebben!
Lavender: top als je van lavendel houdt
Lime: minste van de drie voor mij

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sinds een aantal dagen heb ik ervaring op kunnen doen met de Rebul eau de cologne. Een Turks product, maar niet die flesjes van een knaak bij de super, nee mooi kwaliteitsspul in een fatsoenlijke glazen fles. De geuren zijn uitstekend en als ik mijn neus en geurgeheugen mag vertrouwen goed natuurlijk.
Heb de volgende geuren in huis: Rebul Dark Spice, Rebul Lavanda, Rebul Lime, Rebul Mandarine en Rebul Ice. Deze gebruik ik als aftersave en soms even een opfrissertje tussendoor.
Dark Spice is wat het beloofd, steranijs, kaneel, kruidnagel en peper met een niet te zoete basis, een zwoele mannen geur. Dit is in die categorie voor mij een voltreffer.
De Lavanda doet me denken aan Provençaalse paarse lavendel akkers. Een zuivere geur.
De Lime is wat het beloofd een frisse geur van limoen.
De Mandarin is mandarijntjes, die zoete geur van vers gepelde mandarijntjes op nde markt. Die vind ik lekker.
De Ice is een frisse eau de cologne, maar voor mij voor een Ice te licht van koeling. Bij Ice ben ik meer van de klap op de bakkes. Deze eau de cologne is verfrissend, maar niet wammm.....
Alle geuren zijn eau de cologne en geen eau de toilet. Ondanks dat blijven ze erg goed hangen, waarbij de Dark Spice, Lavendel en Mandarine voor mij de kroon spannen. Die ruik ik uren later nog.
Tot slot: prijs/prestatie verhouding een goed product, dat ik iedereen die op zoek is naar mooie eau de cologne durf aan te raden.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Harkos mooie duidelijke beschrijving.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Harkos De Dark Spice moet ik dan misschien ook eens proberen. De "Mandarin" was inderdaad een openbaring voor mij; heerlijke geur. Alsof je een verse mandarijn afpelt en het sap uitperst.

De Lavender vind ik een pure lavendelgeur. Heel natuurlijk, en een echte aanvulling voor lavendelliefhebbers. Sommige lavendelwaters ruiken te zoetig; daar heeft deze geen last van.

Met de Lime is op zich niet zoveel mis. Maar ik vind het niet zo'n interessante geur. Limoen, en dat is het dan

Ik denk dat ik voor een eerste bestelling van de grote flessen de Lavender en Dark Spice ga proberen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
[mention=70]Harkos[/mention] De Dark Spice moet ik dan misschien ook eens proberen. De "Mandarin" was inderdaad een openbaring voor mij; heerlijke geur. Alsof je een verse mandarijn afpelt en het sap uitperst.

De Lavender vind ik een pure lavendelgeur. Heel natuurlijk, en een echte aanvulling voor lavendelliefhebbers. Sommige lavendelwaters ruiken te zoetig; daar heeft deze geen last van.

Met de Lime is op zich niet zoveel mis. Maar ik vind het niet zo'n interessante geur. Limoen, en dat is het dan

Ik denk dat ik voor een eerste bestelling van de grote flessen de Lavender en Dark Spice ga proberen.

Lijkt me een wijs besluit!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.