Manandshaving Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Deze week ben ik Juan Ettema als 'winkelier' door Chris van Meer uitgenodigd om lid te worden van de Shaving Society. Hartelijk dank hiervoor. Ik zal me even kort voorstellen. Ik woon in Amersfoort, getrouwd en 2 jongens en sinds 2009 eigenaar van de webshop Manandshaving.nl en Manandshaving.be. In 2009 ben ik de webwinkel begonnen. We verkopen een breed assortiment scheer- en baardverzorgingsproducten. Sinds 2013 hebben we ook een fysieke winkel in Naarden. In onze winkel in Naarden organiseren wij regelmatig scheerworkshops 'Leren scheren met het open scheermes', scheerevents 'Gratis scheren door een barbier' en de Open Slijpdagen (gratis slijpen van het open scheermes. Als je zin hebt dan ben je natuurlijk van harte welkom in onze winkel. Met vriendelijke groet, Juan Ettema 1
HiFuMi Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Welkom Juan. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 1
Robgtt99 Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Welkom Juan, mooie shop, stond al in mn favorieten. 1
Jan83 Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 Welkom Juan. Jullie hebben een mooie winkel met een uitgebreid assortiment. Ik ben er al een paar keer geweest en kom zeker nog eens langs. 1
Nienke Posted February 6, 2018 Posted February 6, 2018 van hart welkom in de winkelstraat van het forum 1
Recommended Posts