Ga naar inhoud

Aanbevolen reacties

Deel hier je ervaringen met Rebul - Lavanda

g3JFp00.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijne lavendel geur.
Een jaar of 2-3 geleden eens een zootje van dat spul aangeschaft. Nu ruikt het flesje dat sinds die tijd is aangebroken wel iets anders maar nog steeds prima.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Kingjack  Dat kan heel goed zo zijn. Lavendel is een lastige plant, zo heb je sommige jaren een "bitter lavender" als er te veel zon tijdens het seizoen is geweest of weinig regen. Daarom mixt Rebul altijd 2% van de etherische olie van de vorige jaar met de nieuwe oogst zodat je iets wat een balans krijgt. Vooral lavendel kan zeker vervliegen/ veranderen met de tijd. De ene jaar is die wat zoeter van geur de andere jaar van kruidiger

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afbeelding is - voor mij - niet zichtbaar.

Volgens mij kun je dan beter een dienst als imgur.com gebruiken.

Óf je kunt natuurlijk gouden donateur worden waardoor je hier plaatjes kunt uploaden ;) 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 2 uur geleden:

Afbeelding is - voor mij - niet zichtbaar.

Niet meer. De  afbeelding was wel zichtbaar. Curieus.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien dat Google een bepaalde hit-counter bijhoudt en na een x aantal keer de afbeelding bekijken, deze dicht zet.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die indruk heb ik wel, heb het bij andere fora ook gezien. Is wel sinds kort overigens.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zie ook geen plaatje, maar hoeft ook niet, want heb zo'n heerlijke fles lavendel van Rebul. Mooi frisse lavendel, niet te sterk van geur, maar best lang geurend. Voor edc erg mooie en duurzame geur.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laatst een sample van deze geur gekregen in de vorm van een wet towel. Tijdens het scheren dacht ik, waarom gebruik ik het lavendeldoekje niet om mijn gezicht te deppen in plaats van de gebruikelijke warme handdoek?

Zo gezegd zo gedaan. Na de laatste krabber-vegen afgerond te hebben open ik de plastic verpakking en haal het natte doekje tevoorschijn. Toevalligerwijs adem ik flink in terwijl ik het doekje voor me gezicht houd, en de geur schiet richting de hersenen. Ik begon bijna sterretjes te zien, werd even draaierig  en dacht tegelijkertijd aan de slogan van Fisherman's friend.

De geur die achterbleef was wel goed overigens, maar niet geheel mijn smaak. 

• Vind ik leuk 2
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zie ook geen plaatje, maar hoeft ook niet, want heb zo'n heerlijke fles lavendel van Rebul. Mooi frisse lavendel, niet te sterk van geur, maar best lang geurend. Voor edc erg mooie en duurzame geur.

Ik doe met je mee; ik vind het Rebul lavendelwater ook erg geslaagd.
  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.