Marcel Posted November 15, 2013 Author Posted November 15, 2013 En de winnaar is..... Tim! Gefeliciteerd Tim en dank aan Lampuhkap voor je rol als notaris Zou je me je adresgegevens etc en een DM kunnen sturen Tim?
Snowmiss Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 Van Harte Gefelicitaart met je spulletjes Tim!
Tim Posted November 15, 2013 Posted November 15, 2013 Waaat heb ik gewonnen? Ik weet echt niet wat ik moet zeggen anders dan heel erg bedankt voor deze mooie actie Wauw
Puerco Posted November 16, 2013 Posted November 16, 2013 Tim gefeliciteerd!!! Leg alvast een scherp mes klaar want als Marcel iets weggeeft dan ga je die doos niet met de hand kunnen openmaken... Ik hoop dat je net zo mag genieten van deze PIF als ik nog elke dag van Marcels vorige PIF geniet (de Vie Long kwast).
Marcel Posted November 16, 2013 Author Posted November 16, 2013 Haha, ik zal mijn best doen de boel niet te overdreven in te pakken
Tim Posted November 16, 2013 Posted November 16, 2013 Mag wel hoor als backup naast dat scherpe mes alvast een scherpe bijtel neergelegt dus dat pakerje gaat heus wel open
Puerco Posted November 16, 2013 Posted November 16, 2013 Haha, ik zal mijn best doen de boel niet te overdreven in te pakken Nee dat is juist goed!!! Vooral in deze tijd dat de posterijen het erg druk beginnen te krijgen is een goede/stevige verpakking erg belangrijk. Plakband op alle hoeken en overdwars zorgt dat het pakje onderweg zijn inhoud niet verliest, ik heb de laatste tijd al zoveel pakjes gezien die beschadigd ons land binnenkomen. Als ze alleen gescheurd zijn kunnen ze direct dicht worden geplakt maar als de inhoud eruit begint te vallen dan moeten ze naar de schade afdeling wat voor veel oponthoud zorgt, vooral in deze drukte. Vooral Amerikanen denken dat de flappen van een doos met zware inhoud wel bij elkaar blijft met 1 stukje tape... De beste verpakkers van de wereld zijn Japanners en Koreanen, deze zijn echt "bulletproof". Daarnaast is het ook altijd belangrijk dat de adresgegevens met geen mogelijkheid los kunnen komen en er een retour adres opstaat want als dat er af valt dan kan het pakket natuurlijk met geen mogelijkheid meer bezorgd worden. Het pakketje dat ik van jou ontving was perfect ingepakt, compliment dus en zoals Barry Stevens altijd zei bij de playback/soundmix show: "voowal doowgaan"
YdieresiS Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Van harte gefeliciteerd Tim. Hopen dat je er heel veel scheerplezier van mag hebben.
Tim Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties. Voorlopig zit ik goed met zeepjes Ik zal natuurlijk laten weten wat ik zo al aan het gebruiken ben in het shave of the day topic. Nu alleen nog sparen voor een knap mes maar met 2 kleine kinderen gaat dat niet zo makkelijk hier of heeft nog iemand een leuke actie dan hou ik mij zekker aanbevolen:lol:
Tim Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Eerst maar eens beginnen met excuses sorry dat het zo lang duurde voor dat ik een reactie gaf op het gewonnen pakket. werk een zoon van 2 (dus: NEE PAPA NEE) een dochter van 6 weken die nog niet doorslaapt en mijn vrouw vroegen allemaal net iets meer aandacht o en de kraamvisites natuurlijk ook nog en laten we niet vergeten dat slapen zo nu en dan ook wel lekker is. maar dan nu wat verlaat maar toch de foto's van het goed ingepakte pakketje van Marcel ik had nog geen potjes om alles in te raspen dus ben maar begonnen met het tobs proefmonster dat marcel samen met 10 mesjes ook nog in het paket had gestopt waarvoor dank! meemai's persona mesje gebruikt en de omega kwast die al ingewerkt was lekker staan zwabberen met die kwast wat een ding als je hem vergelijkt met mijn andere omega kwast van de trekpleister groot lekker veel schuim en mooie zacht had het idee dat er in de tobs zeep iets zit waar mijn huidje niet lekker op reageerde (trekkerig gevoel) binnenkort nog maar eens proberen van de week toch nog even tijd gevonden om wat potjes te regelen dus binnen kort maar alles over de rasp halen en uitproberen maar. Marcel nogmaals dank voor deze mooie actie en de mooie spulletjes groete tim
Marcel Posted November 28, 2013 Author Posted November 28, 2013 Goed om te lezen dat alles goed is aangekomen, en fijn dat de Omega al goed bevalt!
Recommended Posts