Jump to content

1000 berichten mijlpaal! -=+Weggeefactie+=-

Marcel

Recommended Posts

Ja hoor, het is echt zo. Ik heb blijkbaar geen leven aangezien dit m'n 1000e bericht hier is. 1000!? Tsss! :mrgreen:

Dat heuglijke feit ga ik binnenkort gepast vieren in die zin dat ik een lid blij ga maken. Hoe precies, daar ben ik nog niet uit, maar jullie horen het snel genoeg.

!!UPDATE!!

Zie post viewtopic.php?f=6&t=639&start=10#p13091" onclick="window.open(this.href);return false; voor de actie!

• 1 month later...

Oh, het gepaste vieren zoals beloofd in de startpost, is er nog niet van gekomen helaas.

Echter, daar komt binnenkort verandering in met een leuke weggeefactie die vooral "gezichtsschuimers" zal aanspreken. Maar wellicht nog wat meer...

• 2 weeks later...

Ok, heren, het is eindelijk zover. Inmiddels ben ik alweer ruim 250 posts verder, dus hoogste tijd voor actie!

De scheerspullen op onderstaande foto, plus een genereuze hoeveeleid TFS Barbe Rosse, kunnen binnenkort en geheel gratis, van jou zijn!

pif_november_2013.jpg

Het betreft de volgende spullen:

Semogue 1800 kwast (nieuw)

Omega #49, net ingewerkt, uiteraard gereinigd.

La Toja aftershave in een verstuiver (flesje is 35 cc, enkele malen gebruikt)

Speick scheerstaaf (nieuw)

Palmolive Classic scheerstaaf (nieuw)

Arko scheerstaaf (ja Lampuhkap, dat is de stick die van jou komt, nog steeds even plat :lol: , nieuw)

TFS Barbe Rosse (afgesneden van kiloblok).

Ik sluit niet uit dat er nog wat bij komt, maar dat ziet de winnaar vanzelf wel 8-)

Wat moet je doen om kans te maken op bovenstaande spullen:

-je moet voor vandaag (8 november) lid zijn geworden en op het moment van sluiten van deze actie minimaal 30 zinvolle berichten hebben geplaatst. Voldoe je hier niet aan dan doe je niet mee in de loting. Dus: al wel lid maar nog geen of weinig posts? Dit is je kans ;) Mods en admins zijn uitgesloten van deelname.

-Je hebt 3/5 van de genoemde zepen nog nooit geprobeerd. Daarmee moet ik jullie op je woord geloven omdat ik dat natuurlijk niet kan controleren.

-Voor de winnaar: mocht een van de spullen je niet bevallen, gooi het dan niet weg, maar stel de zeep/kwast/aftershave dan weer hier beschikbaar.

Wat te doen: meld je per mail aan op pif[apenstaartje]zolar.nl en geef daarbij ook je gebruikersnaam hier.

Sluiting van deze actie: aanstaande vrijdag (15 november dus) om 18:00 uur.

Via random.org zal ik een winnaar kiezen. Volgorde van binnenkomst in deze mailbox is de basis waarop geselecteerd wordt. Dus: alleen mailen, persoonlijke berichten hier tellen niet mee!

Leuke actie erg tof! Ik doe mee, om te kijken of die zepen mij bevallen palmolive heb ik dan wel staan hier, en gaat in mijn weggeef pakket weg (dus nog nooit gebruikt) Maar zelfs dan heb ik de andere twee nog nooit gehad in bezit en of gebruikt.

Wat moet je doen om kans te maken op bovenstaande spullen:

-je moet voor vandaag (8 november) lid zijn geworden en op het moment van sluiten van deze actie minimaal 30 zinvolle berichten hebben geplaatst. Voldoe je hier niet aan dan doe je niet mee in de loting. Dus: al wel lid maar nog geen of weinig posts? Dit is je kans ;) Mods en admins zijn uitgesloten van deelname.

-Je hebt 3/5 van de genoemde zepen nog nooit geprobeerd. Daarmee moet ik jullie op je woord geloven omdat ik dat natuurlijk niet kan controleren.

-Voor de winnaar: mocht een van de spullen je niet bevallen, gooi het dan niet weg, maar stel de zeep/kwast/aftershave dan weer hier beschikbaar.

.......

Dus: alleen mailen, persoonlijke berichten hier tellen niet mee!

- Eerste punt voldoe ik aan.

- Heb nog geen een zeep geprobeerd ;)

- Spullen weggooien is wel het laatste wat ik zou doen!

Mail komt eraan, maar dit bericht is in ieder geval wel goed voor mijn postcount ;)