Guest Posted January 29, 2018 Posted January 29, 2018 L.S. Laatst n.a.v. een berichtje van Galf ook de kruidvat zeep mee gepakt uit pure nieuwsgierigheid (en gezonde Hollandse zuinigheid), en inderdaad..., wat een verrassing zeg ! Relatief erg goed voor z'n geld. Romig, stevig, en verzorgend door het Chinese klei ingrediënt. Ik vraag me af uit welke zeepzieders fabriek hij afkomstig is. Medekrabbers, probeer hem en deel je ervaring maar. Dus ik zeg ehhh..., kom op dan... groetjes van een pseudo Mexicaan.
Hanskoning Posted January 29, 2018 Posted January 29, 2018 Eeeeeeeeeh nou néé hoe zeg ik het netjes, jawel ik weet het, het is helemaal jouw feestje en ik wil dat graag zo houden
Johan Posted February 3, 2018 Posted February 3, 2018 Hans, dan zeg je gewoon UEKAZ [emoji14]Ik ben zelf niet zo'n fan van de Kruidvat zeep, en in het algemeen van zepen waaraan klei is toegevoegd. Hoewel anderen zeggen dat kaolienklei de huid reinigt heb ik het idee dat het mijn huid vooral uitdroogt. Voor mij dus geen favoriet. 1
Hanskoning Posted February 3, 2018 Posted February 3, 2018 Klei!! daar maken sommigen alhier toch hun auto mee schoon?? Zou trouwens wel eens willen weten waarom ze klei uit China halen terwijl we hier voldoende klei op voorraad hebben?? 1
Recommended Posts