Jump to content

Beheerder Shaving Society

Dr.Paranoid!

Recommended Posts

Allen,

Zoals jullie gezien hebben, is Chris gigantisch hard aan het werk geweest om het forum te verbeteren, te optimaliseren, en het voor iedereen zo prettig mogelijk te maken. Waar ik zelf de tijd / kansen niet had, heeft Chris de lasten op zijn schouders genomen en het Forum draait in mijn ogen beter dan het ooit gedaan heeft.

Qua geldzaken is het laatste dat bij mij staat het geld dat naar hosting voor de komende 2 jaar gaat, en regelt Chris al de licentie kosten + donaties + reclameinkomsten voor de nieuwe Forumsoftware waar we met zijn alleen voor gekozen hebben. 

Logisch dus, dat Chris officieel de hoofdbeheerder word van ShavingSociety, want eigenlijk is hij dat nu al. Ik blijf aanwezig als "Oprichter / Eigenaar" net als een paar andere Admin's, puur om het stukje merknaam bij iedereen betrokken te houden, mochten er ontwikkelingen zijn in de toekomst. Maar daar horen jullie eigenlijk allemaal bij, want zoals al eerder door mij gezegd, zonder zo'n loyale actieve en fijn volwassen gebruikersgroep geen Shaving Society, en het is erg fijn om te zien hoe het gegroeid is, en dat het exact is zoals bedoeld; Een actief forum, over een gedeelde hobby, met een leuke en volwassen sfeer.

Maar bij deze, wil ik dus officieel het stokje overdragen aan Chris, in ieder geval voor jullie allemaal. Ik zal wel actief blijven op de achtergrond, en dingen zullen vaak op mijn naam afgesloten worden (en grote veranderingen zullen Chris en ik overleggen).

Chris, van mij persoonlijk in ieder geval; Enorm bedankt, in zware tijden voor mij persoonlijk heb ik me vaak schuldig gevoeld dat ik de tijd niet kon vrij maken of de energie kon opbrengen om mijn verantwoordelijkheden hier te dragen. Jij heb die last, enorm kundig, op je genomen en mij (en daarmee ook alle leden) enorm geholpen. Ik ben hier erg dankbaar voor, en met mij vele anderen kan ik mij indenken. 

Als gebaar, zou ik graag mijn Rod Neep kwast, die we als limited edition Shaving Society kerstkwast hebben laten maken een aantal jaar terug, aan je over willen dragen - door mijn huidziekte scheer ik namelijk helemaal niet meer, omdat ik met elke methode onder de rode vlekken kom - dit is waar tot voor kort onze gedeelde hobby wel hielp.

Aan iedereen; bedankt voor het fijne forum en de communitie, daar mogen we met zijn allen best trots op zijn :) 

Nogmaals; ik ben niet weg, ik blijf aanwezig, misschien ga ik wel weer heel actief mee doen binnenkort. De "hoofdbeheerder" / Eigenaar functie zal gedeeld worden tussen Chris en mij, met Chris als eerste aanspreekpunt. "Eigenaar" van de merknaam e.d. zijn alle oprichters + Chris, puur juridisch mocht iemand er geld mee willen gaan verdienen en foute plannen hebben.

Chris; Enorm bedankt, voor alles!

De rest van de crew: Ook enorm bedankt, in mijn afwezigheid / minder actief zijn hebben jullie alles draaiende gehouden, ik ben nog met iets bezig om mijn waardering te tonen, word vervolgd :)

Iedereen; Ik zie jullie hier nog :) alleen kunnen DM/PM berichten die eerst naar mij gingen, beter richting Chris eerst nu :) die kan mij altijd vragen mocht hij iets willen overleggen of ergens twijfel bij hebben / input nodig hebben.

Warme groet,

Dr.Paranoid! - maar noem me gerust Emiel :) 

• I like it 3
  • Thanks! 6

Ook ik ben er pas een half jaartje bij en heb me hier direct thuis gevoeld. Dank je voor het leggen van de basis waar Chris en de rest van het team prima mee vooruit kunnen. En Chris natuurlijk bedankt dat je het opgepakt hebt. Klasse heren!

Ja alle mooie woorden zijn al terecht geuit dus sluit ik me daar helemaal bij aan.:)

Alle "oude" en nieuwe moderators en alle actieve leden die het nieuwe platform verwelkomen en er met plezier gebruik van maken moet ik ook bedanken want zonder de leuke contacten en/of commentaren is het forum niets.

Nogmaals bedankt voor het mooie verleden en een doorzetting van een prachtige heden en toekomst.9_9

• I like it 1

Tot ik dit forum trof, scheerde ik er maar wat op los. Sinds ik hier geland ben, heeft het me veel geld gekost, maar nog meer plezier gegeven. Mijn dank dat dit mogelijk is gemaakt. Emiel en de anderen hebben hun best gedaan dit zo goed mogelijk te faciliteren!
Toch gaat er een extra woord van dank naar Chris, want welk hoogtij in zijn gezin, heeft hij wel nieuwe "Schwung" in het forum gebracht, die merkbaar de interesse weer heeft doen opleven bij mij en anderen, gezien de dagelijkse respons.
Emiel, Moderatoren en Chris bedankt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

• I like it 3
  • Thanks! 1

Ja en nu?? dat jij wil afslanken daar hoeven wij toch geen last van te hebben??:o

Dus doe mij maar een heerlijke Tompouce en dan niet met die dunne witte room maar met die heerlijke gele roompudding ertussen en bovenop zo' n heerlijke streep slagroom jammie, jammie, jammieeeeeeee:x

• I like it 1
  • Haha 1

Niet alleen dankzij de leden van dit forum van ‘krabben’ naar scheren :), maar ook nog eens m'n weg aan het vinden naar diverse krabbers door het delen van bevindingen en ervaringen door de diverse leden. Een goed functionerend forum is hierbij wel zo prettig... meer dan prettig zoals het hier draait, dank!

Hartelijk dank heren voor het opzetten en doorzetten van dit mooie forum, waar echt iedereen welkom is!!
Op naar nog meer mooie en gezellige jaren.

Hahaha wij mogen ook even niet meer aan de taartjes hier, maar ach dat laten we graag even zitten voor een fijne tompoes [emoji41][emoji6]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• I like it 1