Noxa Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Ik nader de bodem van een aantal potjes scheer-zeep, creme en aftershave balsem. Nu wil ik graag weer wat nieuws aanschaffen en het liefst iets van goede kwaliteit, maar het probleem is dat er zo veel keuze is en dat zepen en creme's doorgaans wel prijzig zijn. Dus mijn vraag is of er websites/winkels zijn die sample's verkopen van een verzameling zepen, cremes, aftershaves en aftershave balsems. Lijkt mij heel handig om voor een Euro per sample eens wat dingen uit te kunnen proberen voordat je een hele pot voor 2 tientjes koopt. Bestaat zoiets? Of is dit een goed idee voor de webshops onder ons?
Tim Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Dat zou voor de beginnende scheerder wel een uitkomst zijn dan ben je niet helemaal meer afhankelijk van de revieuw van andere gebruikers Als er zo iets bestaat ga ik daar zeker gebruik van maken
DoubleB Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Er bestaan twee sites in de US die zichzelf 'Sample Shop' noemen, maar de verzendkosten zijn wel wat hoog. Nederlandse scheerwinkels (en anderen) hebben wel wat samples van de bekende merken. DR Harris, TOBS en GFT bijvoorbeeld. Wel even zoeken welke webshop welke samples heeft.
Marcel Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Connaughtshaving verkoopt oa samples van cremes van TOBS en Dr Harris. Samples van zepen verkopen ze echter niet.
marco Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Tim, even geheel offtopic, maar jouw onderschrift is briljant zo, offtopic modus uitgeschakeld. Noxa, in mijn ervaring zijn de winkeliers hier de beroerdste niet, en zullen ze je graag wat samples toesturen. Wanneer de recessie in het land en "casa marco" over is en ik weer spullen nodig heb, dan zijn deze vriendelijke winkeliers ook zeker de eerste waar mijn centjes naartoe gaan Maar dankzij Voldaan Fashion heb ik voorlopig weer genoeg zeep (denk ik.... waarschijnlijk... ofzo.... zouden twee kleuren proraso een muhle en een bdf en wat sampeltjes genoeg zijn....??) Daar ging ik weer offtopic, is er dan geen mod die mij op de vingers tikt?
Noxa Posted September 26, 2013 Author Posted September 26, 2013 Connaughtshaving verkoopt oa samples van cremes van TOBS en Dr Harris. Samples van zepen verkopen ze echter niet. Van connaught wist ik het idd, maar verder is het aanbod beperkt. Ik zou bijvoorbeeld de zepen (dus niet de crèmes) van DR Harris willen proberen maar die zijn niet te vinden.
Snuff Posted September 26, 2013 Posted September 26, 2013 Ik zou bijvoorbeeld de zepen (dus niet de crèmes) van DR Harris willen proberen maar die zijn niet te vinden. http://samples.manmachine.co/news/ zijn ze te krijgen, in de US ook maar dan zit je met veel te veel verzendkosten. De DR Harris zepen zijn wat mij betreft echt een aanrader!
Noxa Posted September 26, 2013 Author Posted September 26, 2013 Ik zou bijvoorbeeld de zepen (dus niet de crèmes) van DR Harris willen proberen maar die zijn niet te vinden. http://samples.manmachine.co/news/ zijn ze te krijgen, in de US ook maar dan zit je met veel te veel verzendkosten. De DR Harris zepen zijn wat mij betreft echt een aanrader! Thnx ik ga daar even kijken. Ik hoor veel lof over die zepen maar kan me bij de beschrijving van de geuren niet veel voorstellen en een potje is net te duur om ongebruikt te laten staan (of met verlies te verkopen).
Snuff Posted September 26, 2013 Posted September 26, 2013 Ik kan alleen afgaan op hoe de zeep zich gedraagt, mijn geur zintuig is zogoed als onbestaande. Maar m'n vrouw vind het alvast heel aangenaam qua geur.
Barbiere di Figaro Posted September 26, 2013 Posted September 26, 2013 Hoi Noxa, Het is wel een goed idee en we hebben dat deels ook al. 500 gram van 5 verschillende soorten zeep (dus 100 gram per soort) voor € 15,- (ipv € 17,50) Je krijgt dan wel wat meer dan een sample hoor, het is een ruime 100 gram per zeep, maar in niet zulke mooie bakjes. Maar andere zeep en aftershave balms, laat staan aftershaves, dat vergt (vooralsnog te) veel extra werk om het te verdelen.
Noxa Posted September 26, 2013 Author Posted September 26, 2013 Hoi Noxa, Het is wel een goed idee en we hebben dat deels ook al. 500 gram van 5 verschillende soorten zeep (dus 100 gram per soort) voor € 15,- (ipv € 17,50) Je krijgt dan wel wat meer dan een sample hoor, het is een ruime 100 gram per zeep, maar in niet zulke mooie bakjes. Maar andere zeep en aftershave balms, laat staan aftershaves, dat vergt (vooralsnog te) veel extra werk om het te verdelen. Ja jullie sample pakket is me al opgevallen en staat boven aan de wishlist . Ik snap dat alles verdelen in samples tijd rovend is en dat het te weinig oplevert. Maar misschien dat hier mensen zijn met andere adresjes die ook samples hebben.
greyzer Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Baume.be biedt gratis samples van hun aftershave balsem san op hun site. http://baume.be/monster
Noxa Posted September 27, 2013 Author Posted September 27, 2013 Baume.be biedt gratis samples van hun aftershave balsem san op hun site.http://baume.be/monster Check! Goede tip thnx!
Buffel Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Thanks! Gelijk een proefmonster aangevraagd .
marco Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Ik heb er van de week ook maar een aangevraagd na zo veel lovende woorden hier. zo schijnt die 444 balsem ook helemaal "de shizzle" te zijn.
Marcel Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 444 balm is op zich niks bijzonders, maar het kan een niet of niet zo goed verzorgende aftershave lotion transformeren naar een verzorgende combinatie met menthol kick. Meng daarvoor een drupje 444 ter grootte van een erwt met de aftershave en breng aan. Tadaa! Zo kan ik splashes ook in de winter gebruiken zonder een droge huid te krijgen. Een tubetje kost niet veel en gaat behoorlijk lang mee.
DoubleB Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Moet zeggen dat voor mij persoonlijk de 444 balm als een trein werkt. Geeft goeie verzorging en voor die prijs..unbeatable
Noxa Posted September 28, 2013 Author Posted September 28, 2013 Hoi Noxa, Het is wel een goed idee en we hebben dat deels ook al. 500 gram van 5 verschillende soorten zeep (dus 100 gram per soort) voor € 15,- (ipv € 17,50) Je krijgt dan wel wat meer dan een sample hoor, het is een ruime 100 gram per zeep, maar in niet zulke mooie bakjes. Maar andere zeep en aftershave balms, laat staan aftershaves, dat vergt (vooralsnog te) veel extra werk om het te verdelen. Zat even naar die zepen te kijken, klopt het dat ze bijna alle 5 naar Amandel ruiken? Nu hoor ik veel goeds over die zepen, maar amandel is niet echt mijn ding, athans niet als ik 's ochtends wakker wordt en het potje zeep naar Amaretto ruikt.
Barbiere di Figaro Posted September 28, 2013 Posted September 28, 2013 Ja, dat is wel zo, zij het dat er duidelijke verschillen zijn, maar het zijn wat dat betreft allemaal typische Italiaanse amandel varianten.
greyzer Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 Als het je om de geur gaat zijn er een aantal fabrikanten die gratis geurmonsters sturen als je ze een beleefde e-mail stuurt. Ik heb gratis samples gekregen van Floris, Knize, DR Harris en Penhaligons. Diverse fabrikanten sturen samples tegen een kleine vergoeding: Truefitt & Hill, Geo F. Trumper en Czech & Speake.
cutthroat Posted January 6, 2014 Posted January 6, 2014 Ik heb TOBS een mailtje gestuurd of er misschien samples voorhanden zijn, en kreeg onderstaande antwoord terug. Leek me dat er hier vast wel geïnteresseerden zijn Dear Sir, Thank you for your e-mail. Further to your enquiry, I can confirm that we are actively developing a range of samples to launch later this year. We will announce the availability of our sample range through our monthly newsletter - which you can sign-up for at the following location: http://www.tayloroldbondst.co.uk/acatalog/newsletter.html In de gaten houden dus!
Noxa Posted January 6, 2014 Author Posted January 6, 2014 Oh dat is wel leuk!, weet dat Connaught Shaving samples van TOBS verkoopt. Maar ik ga me even aanmelden op die nieuwsbrief.
cutthroat Posted January 6, 2014 Posted January 6, 2014 Had ik al gedaan . Ben erg benieuwd naar hun producten. Ik hoor er overal erg positieve geluiden over. Heb daarom al een tube sandalwood scheercrème in bestelling staan.
Frog Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Ik zou graag eens CrOx proberen op mijn scheerstrop. Is er iemand die me een beetje kan bezorgen? Uiteraard wil ik ervoor betalen.
Recommended Posts