onno Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Dit vind ik nou een mooi handvatje! Hebben de Thaters nou dezelfde borstelkop als de Shavemac? Ik lees dat hier en daar maar nergens een bevestiging.
ChrisVanMeer Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 Geen idee. De knot voelt een stuk zachter aan dan de Shavemacs die ik ken. Maar deze kwast is al wel volledig ingebroken.
Snuff Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 naar mijn bescheiden mening zijn de thaters gelijkaardig aan de shavemac 3band. 1
decraew Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Die borstel is altijd zo zacht geweest Chris !
Levi Posted July 15, 2023 Posted July 15, 2023 Net ergens gelezen dat H.L Thäter geen kwasten meer zal maken.
dhr K Posted July 15, 2023 Posted July 15, 2023 Dat zou zeer spijtig zijn. Ik vind ze uitstekende kwasten (en ik heb stiekem het vermoeden dat ze samenwerken met shavemac...) 1
Levi Posted July 15, 2023 Posted July 15, 2023 Ja de gelijkenis is groot tussen de merken. Beide allebei in Duitsland en bieden dezelfde handvaten aan. Ik zou wel niet weten of ze dezelfde knots gebruiken. Heb jij een dassen kwast van Shavemac @ dhr K om de vergelijking te maken?
Lampuhkap Posted July 15, 2023 Posted July 15, 2023 8 uren geleden, Levi zei: Net ergens gelezen dat H.L Thäter geen kwasten meer zal maken. Klopt, ik las het via Bullgoose. 1
dhr K Posted July 16, 2023 Posted July 16, 2023 @ Levi Nee, ik heb niks van shavemac. Alleen twee thäters. Hun beide adressen zijn trouwens in dezelfde straat. Ik dacht zelfs in naast elkaar gelegen panden.( Het is een tijd terug dat ik ze beide gegoole heb) 1
Recommended Posts