Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb m’n oog.. ogen :)laten vallen op de Gillette's 1910 en 1920. Ja, de klassieke Gillette OC vormgeving spreekt me aan.

Maar nu eerst een vraag voordat.. is er een wezenlijk scheer-verschil tussen beide?

Én, kunnen er de standaard DE mesjes in geplaatst worden? Ergens heb ik ooit gelezen over extra dunne mesjes voor de krabbers van voor de 1930 NEW.

Wanneer iemand me hierover kan informeren, welkom en graag.

Posted

Tja, (Emoticon met verlekkerd kwijlen ..) ik zie zo een groot aantal krabbers naar mijn gerief.. (een pffhh Emoticon met glimlach)..

Dankje..... ;)

Posted

Ik heb nog zo iets liggen, zelf heb ik hem nooit gebruikt, zal hem op de markt zetten.

Posted

Zijn eigen verzameling komt er zo lijkt het dicht in de buurt.

Tjebbe schreef Op 1/26/2018 om 19:11:

Een mooie Big Fellow?
http://www.shavingsociety.com/applications/tapatalk/index.php?/topic/4702-Krabbers-met-doosjes#entry143106
Hij staat er al even, maar is nog beschikbaar...

Dank voor het linken. Zelf krijg ik echter een  foutmelding bij het openen. Wellicht verkocht?

edit.. ben bijna in de pen voor een mailtje naar de US. Van een andere aanbieder overigens.. nog steeds de foutmelding.

Posted
Tony schreef Op 1/26/2018 om 19:11:

Ik heb nog zo iets liggen, zelf heb ik hem nooit gebruikt, zal hem op de markt zetten.

Ik hou het in de gaten. Dank!

Posted

Tapatalk.. onbekend voor mij. Loop ik achter..? Heb PC win8.1 en win7pro en een mobiel van 2003 en een van ?2006...

Maar zo kom ik er ook :)

Dankje!

Posted

Ach ik een pc’the ook w8 : gaat steeds mee op reis, gebruik ik dagelijks om te internetten, geen andere pgm’s tenzij software om foto’s te downloaden van mijn foto toestel. Nog steed top

• 2 weeks later...