Snuff Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Iemand die deze gaat proberen? Zelf geen interesse in verstelbare krabbers dus hier komt ie niet.
Snuff Posted January 25, 2018 Author Posted January 25, 2018 mij ook, nochtans vroeger vele soorten en maten geprobeerd maar eindigt altijd op dezelfde manier, als ik al een stand vind die me bevalt blijft ie daar ook altijd op staan en dat is zonde.
Tjebbe Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Nee, deze sla ik gelukkig over. Gelukkig vooral vanwege de pecunia...Het schijnt wel een met zorg gemaakte krabber te zijn en ook nog fijn te scheren.
Hanskoning Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Néé ook hier zal hij niet komen want de prijs vind ik vrij hoog, dan is de totale hoogte slechts 87 mm. dus een verhoudingsgewijs kort greepje en de Merkur Progress is weer teruggekeerd van mijn zoon en die bevalt ook zeer goed en zoals jullie al zeggen hoe vaak gebruik je de functie van het verstellen. Dat gezegd hebbende vind ik hem wel mooi van uiterlijk en dit is zo'n krabber dat als hij tweedehands voordelig langskomt er toch wat twijfel ontstaat.
Harkos Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Kan ik beter een Fat Boy laten replaten [emoji28]
Tjebbe Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Mocht je daar serieus interesse in hebben, Harrie, ik heb nog een in rhodium gereplatete FatBoy...
Harkos Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 @Tjebbe Nu niet, maar houd het in gedachten! 1
Recommended Posts