Jump to content

Nog andere hobby's?

Rene_Z
 Share

Recommended Posts

Hier muziek luisteren... zelf een stereo setje samen gesteld.

Cambridge versterking in combinatie met B&W luidsprekers en Rel sub's.... Hier kan ik vaak wel een avondje mee doorkomen.  

Netflix en een glaasje wijn doet het hier ook aardig goed.

• I like it 5

Barbiere di Figaro schreef op 20-10-2019 om 11:49:

Ah, de Holtkamper! Wel eens naar gekeken, maar toch maar bij een Cabanon gelaten ooit. Maar na de eerste investering zijn deze toch het meest waardevast he?

Ze zijn prijzig inderdaad, maar ze gaan erg lang mee. Dit is dan ook geen nieuwe nieuwe, maar nieuw voor ons ;). Hij is al 20 jaar oud, maar nog steeds in topconditie. 

Het grootste voordeel is dat je hem in 5 minuten hebt staan, inclusief luifel. Dus zelfs bij zware regen zit je in een mum droog. 

Ik ben er erg blij mee in ieder geval, helaas is het nu wel zo'n beetje gedaan met het kampeerweer, vorig weekend voor de laatste keer op pad geweest voor dit jaar. 

Ik moet er alleen nog ergens een scheerhoek in bouwen :)

Of toch niet, is ook wel leuk om wat aanspraak te krijgen over je mooie scheerspulletjes in het badhuis ?

• I like it 1

• 1 year later...

Ik krijg het al koud als ik er naar kijk. Ik ben zelf echt een mooi warm weer kampeerder. Om zulke condities te doorstaan moet ik het hele jaar in training met Stirling glacial zepen en andere zware menthol zepen 😂

• Haha 2

Hier alles dat met tennis te maken heeft. Zelf spelen, competitie, lijnrechteren bij de tennisbond. En naast mijn gewone werk, ook nog een bedrijfje opgericht in het bespannen van rackets (iString4All), wat ik altijd een uit de hand gelopen hobby noem. Dus mocht je nog een racket bespannen willen hebben en in de buurt van Almere wonen....  ;-)

Liefst buiten activiteiten: skiën, wandelen, fietsen, hardlopen en skeeleren (weinig laatste tijd).

Verder ook wel koken, en lekker eten. Kan ook wel van een wijntje genieten. Boekje lezen. En lekker ouderwets tv kijken, als er wat boeiends is.

• I like it 4

• 3 weeks later...

Vliegvissen

Vliegbinden

Macro fotografie

Reizen met caravan

Uiteraard de scheerhobby

Ps ik ben op zoek naar overwinteringsplaatsen (caravan) in het zuiden van Spanje met plaatsen tussen de 100 à 120 m2.

• I like it 4

• 9 months later...

Zal dit draadje weer eens leven inblazen. Naast het scheren is mijn andere grootste hobby pijproken. Ik ben beslist geen verzamelaar, dus mijn collectie bestaat slechts uit 10 pijpen. Ik koop meestal een nieuwe wanneer ik wat moois voorbij zie komen. Het grootste gedeelte is afkomstig van de duurdere artisan pijpmakers, zoals de Deense Poul Winsløw of Peder Jeppesen. Maar ik heb zeker ook de wat gewone merken als Vauen, Stanwell, Peterson of London, enz. Mijn bijbehorende tabakscollectie is wel aardig aan de uitpuilende hand. 

• I like it 5

11 uren geleden, Snuff zei:

Was vroeger ook een hobby en had een 20 tal pijpen en behoorlijke tabac kelder maar kreeg door het roken gezondheid problemen

Hangt wel van je frequentie af. Ik ken gasten en die roken 5 pijpen per dag. Ikzelf rook meestal twee pijpen per week en soms rook ik weken niet. Moet wel iets zijn om echt naar toe te leven, vind ik. Gelukkig ben ik totaal niet verslavingsgevoelig.

• I like it 1