Marcel Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 (edited) Laat ik eens aftrappen, mijn eerste SOTD ever met foto Semogue 830 UFO kaiser handle/Gillette long comb NEW/Perma Sharp super TOBS Grapefruit Osage Rub aftershave Edited June 21, 2013 by Guest
Pastapipo Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 Hoe bevalt die grapefruit je? Denk dat ik hem ook wil halen namelijk
Marcel Posted June 21, 2013 Author Posted June 21, 2013 Die bevalt me prima, qua performance is het niks anders dan andere TOBS cremes. De geur blijft niet hangen na het scheren, maar is tijdens het scheren lekker aanwezig.
Lampuhkap Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 Die UFO handle ziet dr mooi uit Marcel Damn En ik kom er net achter dat ik van die Osage Rub nog een sample heb staan, dus die moet ik van de week ook maar eens uitproberen denk ik zo Die Grapefruit wil ik ook graag nog eens proberen, lijkt me lekker spul
marzman Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 Erg mooi handvat inderdaad, al staat hij maar een stukje op de foto
Marcel Posted June 21, 2013 Author Posted June 21, 2013 Erg mooi handvat inderdaad, al staat hij maar een stukje op de foto Hij staat wel op de foto, maar daar denkt Phpbb momenteel anders over Maw: de foto is afgekapt, een resizer wordt dit weekend nog geinstalleerd.
Marcel Posted June 21, 2013 Author Posted June 21, 2013 Das weird, het is een foto met een verhouding van 4x3, ik zie hem hier als vierkant.
Dr.Paranoid! Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 Das weird, het is een foto met een verhouding van 4x3, ik zie hem hier als vierkant. monitor op 1080p?
Pastapipo Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 Hier ook zo ja Mooie krabber wel. Maar dat zijn dus allebei losse onderdelen/andere maker?
Marcel Posted June 21, 2013 Author Posted June 21, 2013 1920 x 1200, het is exact dezelfde foto als degene op deze post op GOT: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40447493#40447493 Het is een los handvat ja, handgedraaid stainless steel. Te verkrijgen op http://uforazorhandles.com/
Lampuhkap Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Zo, de baas van Shave Of The Day gaat vandaag (22 juni 2013) ook zn shave maar eens even laten zien De setup: Merkur 39c geladen met een Gilette Bleue Extra Simpsons Berkeley vintage Penhaligon's English Fern Tallow Old Spice Original aftershave Hier nog een close-up van de zeep in een eigen bakje Zoals gewoonlijk eerst lekker de wasbak vol laten lopen en mn kwast in t warme water laten weken. Daarna lekker gaan douchen en ervoor gezorgd dat de stoppels die er stonden goed nat,warm en schoon waren Daarna maar eens over naar het latheren van het spul. Dat gaat een partij makkelijk! Met een lichtvochtige kwast en een paar keer draaien op de puck, al genoeg zeep op de kwast om een mooie kom vol te produceren! Zeep heeft een hele lichte zoetige groenige geur, erg lekker. Is maar heel subtiel aanwezig. Scheren ging best ok, pukkeltje open gehaald naast mn adamsappel (altijd zwakke plek) dus dat was ff bloeden. Verder prima glad. Aluin ging alleen op de adamsappel af en verder eigenlijk niet Toen de Old Spice gepakt, aardige hoeveelheid op de handen en insmeren maar. Dat gaf in eerste instantie een flinke sting om vervolgens een lekker verwarmend en fris ruikend te eindigen Was weer een prima scheerbeurt al zeg ik het zelf
Marcel Posted June 22, 2013 Author Posted June 22, 2013 22-6: SImpsons Duke 3 in best Barbiere di Figaro Esclusivo UFO handle/Gillette Long Comb NEW/Perma Sharp Super Osage Rub
Lampuhkap Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Oeh, die duke 3 mooi formaatje En uiteraard die BdF Esclusivio is zoo lekker! Nice man!
Guest Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 22-6 Pre-shave: Nivea Deep Cleaning Face Scrub Scheercreme: Florena comfort scheercreme Krabber: Chinese Gillette Tech Mesje: Astra SP gebruikt voor derde keer Aftershave: Nivea ASB Sensitive
SlaadjeBla Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Vandaag hard gelopen in een warm, vochtig bos. Niets lekkerders dan daarna afkoelen met wat menthol. De Proraso groen was op, dus ik heb de Arko Cool weer eens geprobeerd na de Proraso pre-shave. Erg koel is de Arko helaas niet niet. Het gereedschap bestond uit een Muhle R41 met een Astra mesje. Na afloop weer opwarmen met de warme geur van Tabac.
Barbiere di Figaro Posted June 22, 2013 Posted June 22, 2013 Vandaag te druk op fora en met nieuwsbrief (en de gevolgen daarvan....) dus geen foto, sorry. Scheerzeep, Santa Maria Novella Crema da Barba (ca. 4 jaar oud, maar überhaupt geen verlies aan geur of zo) Kwast, Lijun&1980 Silvertip Mes, Pearl SHD21GB Mesje, Polsilver Iridium Aftershave, TFS ASB Bergamotto Neroli De "luxe" menthol van SMN was heerlijk, te lang niet gebruikt!
Harry Slinger Posted December 23, 2019 Posted December 23, 2019 Barbier re di Figaro, is menthol van SMB vergelijkbaar met die van proraso?
Recommended Posts