Jump to content

Recommended Posts

Posted

Laat die per ongeluk zijn koffer vallen al die porseleinen potten kapot:( Ach scherven brengen geluk zullen we dan maar zeggen en een groot financieel gatxD

Posted

Blijkbaar is zijn de potten toch niet het verschil dat we dachten, dit is het antwoord van Marina van Pannacrema op de vraag waarom er geen vullingen apart te krijgen zijn om de prijs te drukken:

What I think is that people want refills to save money, thinking that the cost is due to the ceramic crock, which is not. Actually the refill would cost almost as much as the normal product, maybe 3 euros less, not much of a deal.

• I like it 1
Posted

Met andere woorden: ze willen hun positie in het luxe-segment niet opgeven, omdat in het "normale" segment geen winsten van ongeveer €45,00 per pot gemaakt kunnen worden O.o

• I like it 1
Posted

Dat zijn goedkope ceramische potjes dan... Bij Stirling scheelt het ook 'n € of 3, maar dat is plastic...

Posted

Dit is met recht het meest bespottelijke antwoord van een fabrikant welke ik in lange tijd heb mogen vernemen>:(

Ongelooflijk wat een kul, reden voor mij om dit product nooit aan te schaffen .

Posted
Hanskoning schreef 2 uur geleden:

reden voor mij om dit product nooit aan te schaffen

des te meer voor ons ;-)

• Haha 1
Posted

Ik ben nu in gesprek met Marco (eigenaar van Pannacrema) en mogelijk krijg ik van heel zijn assortiment een exemplaar (dus extra Blu, Rossa en Verde + 2x Nera) voor zijn gevraagde productfoto's.

Ben wel heel erg naar de geur van de Nera.
Op papier zou hij ook een beetje overeen moeten komen met de TOBS Platinum, die me erg aan staat.

• I like it 2
Posted
Snuff schreef 1 uur terug:

des te meer voor ons ;-)

Jawel en ik laat het graag aan jullie over die Italianen lachen zich rot als de kassa weer rinkelt:P

Posted

Schandalig eigenlijk, dat ze zo'n luxe zeep in zo'n aggenebbis potje stoppen. Doet toch afbreuk ...

• Haha 2
Posted

@Hans: staat niet in verhouding met de lach op mijn gezicht iedere keer dat ik een van die zepen gebruik B|

@efsk: helemaal mee eens, het zijn nu niet bepaald de mooiste potten 

Posted
Hanskoning schreef 6 minuten geleden:

Jawel en ik laat het graag aan jullie over die Italianen lachen zich rot als de kassa weer rinkelt:P

Ik zou je voor de aardigheid eens wat Proraso baardolie moeten toesturen :P 

• Haha 1
Posted
Snuff schreef 6 minuten geleden:

@efsk: helemaal mee eens, het zijn nu niet bepaald de mooiste potten 

Hmm, die mening deel ik dan niet. Ik vind ze er mooi en authentiek uit zien.

Posted
ChrisVanMeer schreef 4 minuten geleden:

Ik kijk altijd graag naar potten.

Je bent je er bewust van dat we het hier over scheerzeep hebben toch? En hoewel potten met scheerzeep ook de potentie heeft een interessant schouwspel te worden is dat toch niet helemaal on topic, zeg maar.

• I like it 2
  • Haha 4
Posted

Voor mij maakt de uitstraling van de potten de zeep ook begerenswaardiger. Nu ben ik in hart (en portemonnaie) meer Groninger dan Chris dus hier is de zeep nog lang niet gearriveerd. 

• Haha 3
Posted
efsk schreef Zojuist:

Je bent je er bewust van dat we het hier over scheerzeep hebben toch? En hoewel potten met scheerzeep ook de potentie heeft een interessant schouwspel te worden is dat toch niet helemaal on topic, zeg maar.

Kwestie van interpretatie, Richard ;) 

Posted
onno schreef 2 minuten geleden:

Nu ben ik in hart (en portemonnaie) meer Groninger dan Chris dus hier is de zeep nog lang niet gearriveerd. 

Meer Zeeuws is de uitdrukking.

Posted

Al eens bij een tuincentrum binnen geweest, pakje brood en pakje Fristi in je knapzakje doen en je hebt de dag van je leven Chris:D

• Haha 1
Posted

Krijg nou wat!!!! Zie ik in het beginscherm dat dit topic welke gekaapt is door de woekerprijzen van een scheerzeepje van de Italiaanse Pannacrema mafia tot populair uitgeroepen is het moet niet gekker worden:oxD

Trouwens let maar op dat een vrouwelijk familielid van deze zeepzieder een pot is ..............eeh pottenbakker is bedoel ik dus (sorry hiervoor familie Paancrema, ik bedoel je weet nooit of ze ook hun tentakels in Nederland hebben)

• 3 weeks later...
Posted
ChrisVanMeer schreef 1 uur terug:

Volgens de track & trace code van FedEx zal ik vandaag een mooi pakket vanuit Pannacrema ontvangen.

Mooi Chris en zoals een tillevisie program altijd mee afsluit hebben wij binnenkort de foto's nog.:)

Posted
ChrisVanMeer schreef 9 uur geleden:

Volgens de track & trace code van FedEx zal ik vandaag een mooi pakket vanuit Pannacrema ontvangen.

Heerlijke zeep