Hanskoning Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 Laat die per ongeluk zijn koffer vallen al die porseleinen potten kapot Ach scherven brengen geluk zullen we dan maar zeggen en een groot financieel gat
Snuff Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Blijkbaar is zijn de potten toch niet het verschil dat we dachten, dit is het antwoord van Marina van Pannacrema op de vraag waarom er geen vullingen apart te krijgen zijn om de prijs te drukken: What I think is that people want refills to save money, thinking that the cost is due to the ceramic crock, which is not. Actually the refill would cost almost as much as the normal product, maybe 3 euros less, not much of a deal. 1
Moods Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Met andere woorden: ze willen hun positie in het luxe-segment niet opgeven, omdat in het "normale" segment geen winsten van ongeveer €45,00 per pot gemaakt kunnen worden 1
roland Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Dat zijn goedkope ceramische potjes dan... Bij Stirling scheelt het ook 'n € of 3, maar dat is plastic...
Hanskoning Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Dit is met recht het meest bespottelijke antwoord van een fabrikant welke ik in lange tijd heb mogen vernemen Ongelooflijk wat een kul, reden voor mij om dit product nooit aan te schaffen .
Snuff Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Hanskoning schreef 2 uur geleden: reden voor mij om dit product nooit aan te schaffen des te meer voor ons 1
ChrisVanMeer Posted January 19, 2018 Author Posted January 19, 2018 Ik ben nu in gesprek met Marco (eigenaar van Pannacrema) en mogelijk krijg ik van heel zijn assortiment een exemplaar (dus extra Blu, Rossa en Verde + 2x Nera) voor zijn gevraagde productfoto's. Ben wel heel erg naar de geur van de Nera. Op papier zou hij ook een beetje overeen moeten komen met de TOBS Platinum, die me erg aan staat. 2
Hanskoning Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Snuff schreef 1 uur terug: des te meer voor ons Jawel en ik laat het graag aan jullie over die Italianen lachen zich rot als de kassa weer rinkelt
efsk Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Schandalig eigenlijk, dat ze zo'n luxe zeep in zo'n aggenebbis potje stoppen. Doet toch afbreuk ... 2
Snuff Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 @Hans: staat niet in verhouding met de lach op mijn gezicht iedere keer dat ik een van die zepen gebruik @efsk: helemaal mee eens, het zijn nu niet bepaald de mooiste potten
ChrisVanMeer Posted January 19, 2018 Author Posted January 19, 2018 Hanskoning schreef 6 minuten geleden: Jawel en ik laat het graag aan jullie over die Italianen lachen zich rot als de kassa weer rinkelt Ik zou je voor de aardigheid eens wat Proraso baardolie moeten toesturen 1
ChrisVanMeer Posted January 19, 2018 Author Posted January 19, 2018 Snuff schreef 6 minuten geleden: @efsk: helemaal mee eens, het zijn nu niet bepaald de mooiste potten Hmm, die mening deel ik dan niet. Ik vind ze er mooi en authentiek uit zien.
Hanskoning Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Hahahaha laat ik nu niets anders verwachten Chris en dat voor slechts € 3 begrijp ik
ChrisVanMeer Posted January 19, 2018 Author Posted January 19, 2018 Ik kijk altijd graag naar potten. 2 2
efsk Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 ChrisVanMeer schreef 4 minuten geleden: Ik kijk altijd graag naar potten. Je bent je er bewust van dat we het hier over scheerzeep hebben toch? En hoewel potten met scheerzeep ook de potentie heeft een interessant schouwspel te worden is dat toch niet helemaal on topic, zeg maar. 2 4
onno Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Voor mij maakt de uitstraling van de potten de zeep ook begerenswaardiger. Nu ben ik in hart (en portemonnaie) meer Groninger dan Chris dus hier is de zeep nog lang niet gearriveerd. 3
ChrisVanMeer Posted January 19, 2018 Author Posted January 19, 2018 efsk schreef Zojuist: Je bent je er bewust van dat we het hier over scheerzeep hebben toch? En hoewel potten met scheerzeep ook de potentie heeft een interessant schouwspel te worden is dat toch niet helemaal on topic, zeg maar. Kwestie van interpretatie, Richard
efsk Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 onno schreef 2 minuten geleden: Nu ben ik in hart (en portemonnaie) meer Groninger dan Chris dus hier is de zeep nog lang niet gearriveerd. Meer Zeeuws is de uitdrukking.
Hanskoning Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Al eens bij een tuincentrum binnen geweest, pakje brood en pakje Fristi in je knapzakje doen en je hebt de dag van je leven Chris 1
Hanskoning Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Krijg nou wat!!!! Zie ik in het beginscherm dat dit topic welke gekaapt is door de woekerprijzen van een scheerzeepje van de Italiaanse Pannacrema mafia tot populair uitgeroepen is het moet niet gekker worden Trouwens let maar op dat een vrouwelijk familielid van deze zeepzieder een pot is ..............eeh pottenbakker is bedoel ik dus (sorry hiervoor familie Paancrema, ik bedoel je weet nooit of ze ook hun tentakels in Nederland hebben)
ChrisVanMeer Posted February 5, 2018 Author Posted February 5, 2018 Volgens de track & trace code van FedEx zal ik vandaag een mooi pakket vanuit Pannacrema ontvangen. 1
Snuff Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 Fantastisch, ook de manier waarop al zal dat ook het nodige qua tijd gaan vergen, geniet ervan!
Hanskoning Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 ChrisVanMeer schreef 1 uur terug: Volgens de track & trace code van FedEx zal ik vandaag een mooi pakket vanuit Pannacrema ontvangen. Mooi Chris en zoals een tillevisie program altijd mee afsluit hebben wij binnenkort de foto's nog.
DannyVG Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 ChrisVanMeer schreef 9 uur geleden: Volgens de track & trace code van FedEx zal ik vandaag een mooi pakket vanuit Pannacrema ontvangen. Heerlijke zeep
Recommended Posts