Jump to content

Recommended Posts

Posted

De nieuwste telg uit de Pannacrema familie...net nu ik mijn koopstop heb natuurlijk....mogelijk dat ik hem toch moet breken...
Nuavia_Nera.png

Zie hier.

The top notes are Fresh and Green:

• Sea note
  • Mandarin
  • Bergamot
  • Black pepper
  • Lavender
  • Cardamom

The middle notes are Flowery:

• Cinnamon
  • Artemisia
  • Sandalwood
  • Jasmine 
  • Patchouli

Base notes are Amber and Musky:

• Tonka bean
  • Vanilla
  • Amber
  • White musk

Technisch gezien is het geen valsspelen toch als iemand anders het voor me besteld? :$

• I like it 1
Posted

Chris, die koopstop heb je voor jezelf ingesteld.
Dat heeft niemand anders voor je gedaan (denk ik).

Doe wat je graag wilt doen, tenzij...
Je wederhelft er negatief tegenover staat, en/of de financiële middelen niet toereikend zijn.

Als dit allemaal in orde is, gewoon doen.!
Je leeft tenslotte maar 1 keer.
Zo denk ik er tegenwoordig ook over.

Posted

Nood breekt wetten en ik denk dat je hiervoor alle begrip van de leden hebt, of dat ook voor buitenstaanders geldt??:/

Bij dit soort zepen is de prijs voor het grootste deel de verpakking dat is helder en dus dient de geur lijst nadrukkelijk geinspecteerd te worden en wat zijn dan de geuren Vanille, Tonka boon, kaneel en daar moet je wel van gecharmeerd zijn.

Posted

Dat ben ik ten zeerste.
Alleen hik ik dan weer tegen de 14 euro verzendkosten aan...nu is dat maar 20% van de totale kosten...

peto schreef 17 minuten geleden:

Chris, die koopstop heb je voor jezelf ingesteld.
Dat heeft niemand anders voor je gedaan (denk ik).

Klopt. Is niet onder dwang van iemand anders.

Posted

Mag absoluut niet! Joker is weg dus einde verhaal tot 2019 ;)

jammer want zo’n lekkere kom je niet vaak tegen!

en nee je kan geen pot afkopen van mijn bestelling :P

• Haha 1
Posted

Ahaaaaaaaaa kijk dat veranderd het één en ander de joker is dus al eens ingezet, néé mijnheertje Chris dan is het uit voor dit jaar daar ben ik het dus geheel met Snuffie eens.>:(

En dat terwijl hij me net in een mail meededeelde dat hij al zolang op deze meer dan fantastische geur wat zeg ik Goddelijke geur heeft zitten wachten en daar is hij nu eindelijk de geur die die drie andere potten in één klap geheel overbodig maken en nutteloos maken, slechts hierna nog dienen deze drie voorgaande fossiele geuren tot potsierlijke (snap je hem) kastvulling en om de zeeplijst kunstmatig lang te houden:o

Hoeveel potten heb je besteld Snuffie toch ook wel een paar voor je voorraad kelder verwacht ik, oftewel de gehele productie voor het jaar 2018 en 2019 zo veronderstel ik^_^

Ach kan Chris tot 2020 sparen voor zo' n potteke Italiaanse zepie.:P

• Haha 1
Posted

Eerst roepen dat je perfectionist bent, en dan niet perfectionistisch willen zijn in je koopstop. Tsk.

• Haha 1
Posted
kalerolf schreef 1 uur terug:

Chris heeft net zo een stalen discipline als Hans... als ik het zo lees.. ;):)

Eeeeeeeeeh dit topic gaat over het zwalkend beleid van Chris mijn waarde Rolf,  mijn ijzeren discipline laat dit soort mineure mijmeringen niet toe:5a24cf551dff0_EmojiSmiley-72:

• Haha 3
Posted

Nee hoor, ik bestelde een hele hoop potten en je betaald naar België gewoon verzendkosten. 

Chris ik zou  het niet aan mij laten voorbijgaan, wellicht is het een idee om net als ik een aantal potten te kopen voor mezelf en wat vrienden, scheelt in verzendkosten, mvg Ron

We doen wel een oogje toe, Hans gaat twee drie keer in de week in de fout en nog sluiten we hem in ons hart 9_9

Posted

Eeeeeeeeh in ruil voor wat leuke foto's van jou waar hebben wij het dan over????

Volgende maand in de Italiaanse L'Homo er zijn dingen die wij niet hoeven te weten Chris:o

Posted
Snuff schreef 1 uur geleden:

Nee hoor, ik bestelde een hele hoop potten en je betaald naar België gewoon verzendkosten. 

Ja duuuuh Belgie wij wonen in Nederland hoor groot verschil xD

Posted
Marcel schreef 1 uur geleden:

Vanaf €60 geen verzendkosten zie ik, dat heb je toch zo opgelost?

Het blijven Italianen hé beetje mafioso want één pot kost net geen € 60 waarom niet zou je dan denken:ph34r:

Posted

Marina is het er wel mee eens eigenlijk:

Hello, could you please make professional shots of all four soaps? I would send you the Nera for free.
They should be product shots without other elements (razors etc. ). Would that be possible? Thank you.

:D 

• I like it 7
  • Thanks! 1
  • Haha 2
Posted
Marcel schreef 3 uur geleden:

Vanaf €60 geen verzendkosten zie ik, dat heb je toch zo opgelost?

Gewoon een leuk kwastje erbij

en....  

in elk goed kaartspel zitten meerdere jokers

Posted
Hanskoning schreef 12 uur geleden:

Prachtig Chris ik zou ook direct Wolfman, Timeless en dat soort jongens aanschrijven.

Zou eens proberen bij paradigm, die starten pas en als je ze een paar voorbeelden doorstuurt van je foto's heb je kan dat ze. toehappen, heb je meteen de top qua krabbers in huis, zoals je zegt wie niet waagt ....

Posted
kalerolf schreef 2 minuten geleden:

Dit moet ter plekke toch.. fijne reis en neem een lege koffer mee. ;)

Eigenlijk heeft hij gelijk, zou je dat verkocht krijgen aan die mensen? :lol:

Posted
Snuff schreef 3 minuten geleden:

Eigenlijk heeft hij gelijk, zou je dat verkocht krijgen aan die mensen? :lol:

Ik geloof best dat ik welkom zou zijn om daar te komen kijken.

Maar dan wel op eigen kosten :P 

Posted

Reisgeld kan je wel terug verdienen door je koffer vol producten te steken en hier te verkopen.

• I like it 1
  • Haha 2