Jump to content

kwast houder

sjors zonder sjimmie

Recommended Posts

Goedenavond allen,

IK ben nog aan het navigeren in de kwastensector, nu zie ik veel voorkomen dat men adviseert om een kwast ondersteboven op te hangen.

Maar als ik op meerdere sites naar kwasten ga zoeken,zie ik er maar vrij weinig staan waar ook een houder bij zit.

Nou vroeg ik mezelf af, is er voor iedere kwast wel een universele kwastenhouder of valt het aantal scheerders die hun kwasten weghangen wel mee?

groet sjors

De telkens weer terugkerende discussie alhierxD

kijk op diverse webshops zoals bijvoorbeeld BDF of Alixpres en je vind tientallen kwast en krabberhouders en hoe de kwast  te laten drogen na een scheerbeurt??? Zoals jij het wilt staand hangend elke kent zijn voor en  tegens(tanders)

Ik doe beiden: staan en hangen. Twee stuks staan altijd, de rest hangt meestal, maar droogt soms staand omdat ik ze pas weer opruim bij de eerstvolgende scheerbeurt. (Mijn scheergerei, zeep en aluin uitgezonderd, bewaar ik niet in de (buurt van de) badkamer. Je kan je reet er niet keren anders.)

De telkens weer terugkerende discussie alhier[emoji23]

kijk op diverse webshops zoals bijvoorbeeld BDF of Alixpres en je vind tientallen kwast en krabberhouders en hoe de kwast  te laten drogen na een scheerbeurt??? Zoals jij het wilt staand hangend elke kent zijn voor en  tegens(tanders)

ik heb het over een kwast en kwasthouder...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Volgens mij maakt het niet veel uit. Als je de kwast goed uitgeslagen en afgedroogd wegzet, zal het water, vocht,  netjes aan de omgeving afgegeven worden. Zet je de kwast nat weg, dan kun je hem beter hangend uit laten druppelen,  maar dat doet niemand hoop ik. De houders kun je goedkoop via Aliexpress kopen, als je wilt hangen.

efsk schreef 1 minuut geleden:

Ik denk dat Sjors passende sets zoekt.

Ja en tevens vraagt hij: Nou vroeg ik mezelf af, is er voor iedere kwast wel een universele kwastenhouder?

Nu sets zijn er te vinden bij elke webshop van Muhle bijvoootbeeld en bij Alixpres en Ebay heb je vele kwasten houders met verschillende diameters voor verschillende diameter kwasten en waar je ook nog eens als je dat zou willen een krabber aan kan hangen dus dat lijkt me een antwoord op zijn vraag.

• I like it 1

Goedenavond allen,
IK ben nog aan het navigeren in de kwastensector, nu zie ik veel voorkomen dat men adviseert om een kwast ondersteboven op te hangen.
Maar als ik op meerdere sites naar kwasten ga zoeken,zie ik er maar vrij weinig staan waar ook een houder bij zit.
Nou vroeg ik mezelf af, is er voor iedere kwast wel een universele kwastenhouder of valt het aantal scheerders die hun kwasten weghangen wel mee?

groet sjors
Nou vroeg ik mezelf af, is er voor iedere kwast wel een universele kwastenhouder.

Waarop ik zelf antwoord geef...
Met goed zoeken is er voor iedere kwast wel een geschikte houder te vinden...

Sorry voor het opnieuw aansnijden van dit al reeds vaak besproken onderwerp...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk