Rene_Z Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Wat zijn lang geurende kruidige aftershave's en/of cologne's? Ik heb nu de TOBS sandalwood cologne, welke ik heerlijk vind, en deze blijft ook lekker lang "hangen". Ik heb ook Prorasso groen, welke al bijna verdwenen is als ik beneden kom. Ik wil graag lekker kruidige geurtjes aanschaffen, met het liefst bijpassende zeepjes en/of crèmes. Wat zijn goede merken volgens jullie?
ChrisVanMeer Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Van SV vind ik de AS-en (met bijbehorende zeep-lijn) over het algemeen lekker lang blijven hangen. De kruidige varianten zouden dan de Manna di Sicilia en de Mirto di Sardegna zijn. De andere geuren uit hun lijnen blijven ook lang hangen, maar zijn minder kruidig. Maar wel verdraaide lekker (in mijn bescheiden mening).
peto Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 De meeste Pinauds blijven wel lang hangen. De aftershave colognes van Phoenix blijven behoorlijk lang ruikend.
ChrisVanMeer Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 peto schreef 4 minuten geleden: De meeste Pinauds blijven wel lang hangen. Mee eens. De Clubman blijft goed lang hangen. Trouwens, Florida Water ook...maar daar heb je niet echt een bijpassende zeep/crème van.
Snuff Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 ChrisVanMeer schreef 3 uur geleden: Saponificio Varesino even ter zijde, vind ze echt goed, is er iemand die een idee heeft hoeveel scheerbeurten je uit zo'n flesje haalt?
ChrisVanMeer Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Snuff schreef 18 minuten geleden: even ter zijde, vind ze echt goed, is er iemand die een idee heeft hoeveel scheerbeurten je uit zo'n flesje haalt? Ik zou het niet weten, heb teveel flesjes die ik door elkaar gebruik. En soms gebruik ik meer / minder dan anders.
onno Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Snuff schreef 20 minuten geleden: even ter zijde, vind ze echt goed, is er iemand die een idee heeft hoeveel scheerbeurten je uit zo'n flesje haalt? Tegen het oneindige aan. Ik zie @Tony zolang ik op het forum zit met hetzelfde flesje asb 70th ann. Hier nog een liefhebber van ditvmerk
onno Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Ik begreep dat man and shaving in Naarden dit merk binnenkort ook gaat voeren 1
ChrisVanMeer Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 onno schreef 55 minuten geleden: Tegen het oneindige aan. Ik zie @Tony zolang ik op het forum zit met hetzelfde flesje asb 70th ann. Van de Settantesimo Anniversario heb je naar mijn mening ook minder nodig. Als die bij mij op is, komt daar zeker - volgend jaar - weer een nieuwe van.
Rene_Z Posted January 11, 2018 Author Posted January 11, 2018 Ik heb voorlopig 8 travel flesjes Clubman Pineaud in verschillende geuren aangeschaft bij Barbiere di Figaro . (Kortingscode werkt niet) Ik ga eens uitvogelen wat ik lekker vind en ga daar dan weer bijpassende zeepjes zoeken. Zin an!
Loei Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Geen cologne of after shave, maar Charactére van Daniel Hechter is een geurtje die je lang blijft ruiken naar mijn mening en kost weinig!
peto Posted January 13, 2018 Posted January 13, 2018 Weet niet of het lang blijft hangen maar voor de liefhebbers ik zag bij dat er van Pinaud ook een aftershave was geurende naar whiskey.. maar of je daar langdurig naar wil ruiken is 2e. In deze Reserve lijn van Pinaud zijn ook reisflesjes te koop. Ook in Nederland. Zou je kunnen proberen. Ze ruiken niet alleen maar naar drank volgens de beschrijving.
Rene_Z Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 Ik heb 8 reis flesjes van Pinaud binnen. Gisteren de Special Reserve geprobeerd, en deze vind ik erg lekker. En hij blijft lekker lang hangen.René
Recommended Posts