Ga naar inhoud
Jeroen

Nieuw avontuur

Aanbevolen reacties

Je kunt zelfs voor 8.68 eur 100 Rapira's thuis bezorgd krijgen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Rapira classic Superstainless vind ik wel top. En de voskhod uiteraard. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Super stainless vind ik daarentegen weer minder als de Platinum Lux hahahaha uekazxD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn volgende scheermes-ronde is overigens wederom een Rapira.. De Rapira Swedish Super Steel Het derde mesje uit de Rapira familie. 

Nog een nieuw mesje gekregen om uit te proberen ook.. Een HongLong?  Nog niet veel moois over gelezen overigens. Ben benieuwd..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook de Swedish vind ik niet het niveau halen van de Platinum uitvoering dat blijft de favoriet voor mij van de Rapira's.

Een HongLong, klinkt als een gerecht bij de afhaalchineesxD bedenk ik me nu dat ik volgens mij nog nooit me geschoren heb met een Chinees mesje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rapira Platinum Lux is volgens mij de beste Rapira.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van de twee Rapira's die nu mijn huid hebben gezien, zijn zeker de Platinum Lux het meest aangenaam gebleken.

HongLong komt in een roze/rood papiertje...  Is mijn eerste  oriëntaals mesje.  Ik had eigenlijk ooit besloten de Chinese mesjes links te laten liggen na zoveel negatieve reviews te hebben gezien én er zoveel goede mesjes binnen handbereik zijn leek me dat een wijs besluit.

Nu dan toch..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Anders ik wel :D

Nog even en paar rondes met de huidige Rapira..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De eerst volgende scheerronde … eens zien hoe het HongLong mesje het er vanaf brengt. Het onbekende kan alle kanten op, maar ik heb zo’n donkerbruin vermoeden..

VFZ4xRQ.jpg

Zo had ik vandaag een voor mij onbekend krabbertje van eBay (biedingen) in de hand genomen om me een extra scheerbeurt te geven in verband met werkzaamheden waarbij een geschoren gelaat mijn voorkeur had; een tussen-scheerronde.
Goed.. keuze: het krabbertje belandde linea recta op z’n nieuwe verblijfplaats; de eeuwige rustvelden..
Amai wat een vreselijkheid. Nooit geweten dat een mesje zo beroerd kon voelen terwijl het in de Gillette 1930s NEW nog gewoon z’n dienst kon doen.

Maar niet getreurd… morgen weer een nieuwe dag met een nieuw mesje. :)
Zo dadelijk het HongLong mesje in de Gillette en ben benieuwd naar mijn bevindingen. Om het in lijn van de verrassingen te houden.

De Rapira Stainless Steel heeft me overigens 8x een scheerbeurt kunnen leveren. Echter de laatste keer leek het ineens +35% bergafwaarts te gaan.
De Rapira Platinum Lux bevalt me wat beter. Over de gehele linie en standvastiger in scheerplezier. Maar de Rapira Stainless Steel is voor mij verre van een straf.
Uitstekend mesje vind ik.

Voor het idee.. even op de gevoelige plaats vastgelegd.
Uit de hand op hoge ISO, daarmee niet al te prikscherp.. maar beeld is er.

uApf7yi.jpg

aLLKjfn.jpg

stbUCKP.jpg

kDRjtpT.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jeroen schreef op 6-1-2018 om 13:30:

Dankje!

Met niets aanklikken bedoel ik eigenlijk geen stappen doorlopen als gewend door mij. Volgens mij is het een 'ONEclick-pay' zonder nog gegevens in te hoeven vullen (na inloggen). De creditcardgegevens zitten dan in het systeem opgeslagen. Maar vroeg of laat kom er vast weer eens langs en.. erachter.

Paypal heeft die optie, maar dat moet je wel zelf aanzetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef op 2/8/2018 om 20:38:

De spanning stijgt, ik ben zeer benieuwd!

Heb het gebruik van dit mesje even uitgesteld.. tot maandag. Goed begin van een nieuwe week, of niet ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
kalerolf schreef op 2/9/2018 om 09:04:

Geen spanning.. ik vond het niks..

't Wordt mijn eerste x :)

Toegegeven... wat ik op het web lees; het wordt het geen feestmaal. --  edit -- hmm, kan beter zeggen 'feestelijke aangelegenheid'..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Harkos schreef 21 uur geleden:

Paypal heeft die optie, maar dat moet je wel zelf aanzetten.

Dat zal het zeker zijn.

Ik herinner me dat ik eens ergens voor het gemak koos, ik denk ook bij bieden, en zo dan toch - nu in mijn achterhoofd en niet zo bewust meer - wel bewust gekozen heb..

Dat soort acties zijn mij niet helemaal vreemd. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

LADAS toegevoegd aan het mesjes arsenaal..

Astra Platinum, Bolzano, Feather, Gillette Rubie, Lord Classic, Lord Super, Merkur Super, Nacet Stainless, Personna Platinum, Polsilver Super Iridium, Racer Super Stainless, Rapira Platinum Lux, Rapira Super Stainless, Rapira Swedisch  Supersteel en Voskhod

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

LADAS ernstig - - (min/min) ?  Maar wel nieuwsgierig; naar de enige Lada ooit te ervaren....

edit-- uit nieuwsgierigheid, ervaringen met LADAS misschien? Mag ik weten..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
LADAS ernstig - - (min/min) ?  Maar wel nieuwsgierig; naar de enige Lada ooit te ervaren....

Zie mijn overzicht, Lada is echt Lama.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jeroen schreef 14 uur geleden:

Wil je niet weten en ik wil er ook niet meer aan denkenxD

Net zoals de ervaringen met mesjes als bijvoorbeeld Supermax, Bolzano, Sputnik en Derby alleen nog in nachtmerries voorbij komen.:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Harkos schreef 18 uur geleden:
Jeroen schreef 23 uur geleden:

Zie mijn overzicht, Lada is echt Lama.

:D LAMA... 't spuugt ook ..? 

Ha, ja.. gezien...  Op het web zag ik de vegelijking met of zijnde als de Rapira Swedish. En de prijs is zo O.o dat ik ze zeker wilde proberen.

Ben op avontuur laat ik maar zeggen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 9 uur geleden:

Wil je niet weten en ik wil er ook niet meer aan denkenxD

Net zoals de ervaringen met mesjes als bijvoorbeeld Supermax, Bolzano, Sputnik en Derby alleen nog in nachtmerries voorbij komen.:(

Je genoemde mesjes vallen ook bij mij buiten de boot. Alhoewel de Bolzano nog aanwezig is in een hoeveelheid van twee...

Zelfs mijn vrouw herinnerde zich nog dat deze mesjes ooit - een jaar of vijf/zes geleden - m'n krabber hadden gezien xD

Toch, ik ga ze nog eens in vergelijking meeneem ook nog .....

Dan bij deze ook een dank voor het niet delen van je gedachten :)

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Honglong geen woorden voor. Heb erover na lopen denken. Blijft leeg...
Om precies te zijn, een halve haal over mijn wang. Mesje eruit, in mesjes-afvalverzameling.  Meer woorden voor wat mij betreft niet nodig. Zonde van de grondstoffen wellicht..?

Minder dan het meest slechte mesje ooit door mij gebruikt. Factor x minder dan het slechtste Action mesje - ooit die ene keer mee geschoren, toen het die ene keer niet anders was .. (emoticon schaam...)
Minder dan het door mij tè langdurig gebruikte mesje, van de minste kwaliteit mesjes ooit gebruikt.
Zo zal een epilady voelen over de te scheren huid, denk ik..

Niet voor mij gemaakt zou ik ook kunnen zeggen :)

Rapira Swedish erin. (Voor het eerst voor mij.) Wat een plezier. Ondanks dat de Rapira Swedish niet mijn favoriet lijkt te worden, voelde het als een boterzacht scheren, zo aangenaam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.