Jump to content

Recommended Posts

Posted

Allen,

We zijn nu een maand actief met het nieuwe forum. Nu ben ik erg benieuwd hoe jullie de overgang ervaren hebben, of jullie nu een beetje gewend zijn en of er nog pijnpunten zijn die ik mogelijk op kan lossen (daar vallen eventuele Tapatalk problemen niet onder). Ook zou ik graag weten of jullie nog extra functionaliteiten zouden willen zien in het forum. Denk hierbij aan iets als een chatbox, mogelijkheid om albums te kunnen maken, dingen te kunnen verkopen, ik noem maar wat.

Ik hoor het graag!

• I like it 1
Posted

Ik vind het een hele verbetering.

Het forum kreeg een hedendaagse look en is naar mijn mening een stuk sneller.

De migratie leek me ook zo goed als vlekkeloos verlopen te zijn.

Nice job!! :5a24cf7123c39_EmojiSmiley-106:

• Thanks! 1
Posted

Ik vind het een mooi forum, werkt goed, ook via Tapatalk. 1 puntje van , mogelijke, aandacht; op mijn mobiel zit de ongelezen knop over de aantal bladzijden knopjes heen. (duidelijk hè). Dit is op het gewone forum niet op tapatalk. Is hier iets aan te doen?

René

Posted
Rene_Z schreef 3 minuten geleden:

Ik vind het een mooi forum, werkt goed, ook via Tapatalk. 1 puntje van , mogelijke, aandacht; op mijn mobiel zit de ongelezen knop over de aantal bladzijden knopjes heen. (duidelijk hè). Dit is op het gewone forum niet op tapatalk. Is hier iets aan te doen?

René

Is het een  optie om je mobiel 90° te draaien (landscape)? Doet het zich dan ook voor?

Posted
Rene_Z schreef 8 minuten geleden:

René

Screenshot?

En welke telefoon?

Posted

Ik ben dik tevreden met het nieuwe forum. Enige wat ik eventueel nog handig zou vinden is een knop  in het [ongelezen] overzicht een draadje als gelezen te markeren, zonder het onderwerp te openen. Maar dat ik muggenzifterij natuurlijk. 

Wat al wel een paar dagen door mijn gedachten spookt, is een mogelijkheid of het mogelijk is, die module die je hebt geschreven voor je SvdD'en beschikbaar te maken voor de leden. Dus dat iedereen die dat wil zijn SvdD op dit forum kan invoeren, waarna het eventueel automatisch geplaatst wordt in het betreffende onderwerp en waar je dan ook allerlei statistieken uit kunt halen. Ik weet helemaal niet of dat technisch mogelijk is en wat de kosten daar eventueel van zouden zijn. Persoonlijk zou ik daar wel een klein bedrag per week/maand/jaar voor over hebben. Maar dat lijkt me echt een toegevoegde waarde.

Ik ben zelf a-technisch en van programmeren weet ik al helemaal niets, maar ik kwam op het idee door Hans' onderwerp over de overzichten en ben eens iets gaan Googlen. Er schijnt weinig tot niets op dit gebied beschikbaar te zijn. Er is een app "Shaving Buddy", maar die heeft weer geen online gedeelte. Er is een website "trythatsoap" waar je ook SOTD's kunt invullen, maar die mist dan weer de (gebruiks)statistieken . Afijn, wordt alweer een heel verhaal, maar ik denk dat er best vraag naar zou zijn. Ik gooi zomaar een balletje op hoor, misschien zien jullie dat helemaal niet zitten.

• Thanks! 1
Posted
Moods schreef 22 minuten geleden:

Enige wat ik eventueel nog handig zou vinden is een knop  in het [ongelezen] overzicht een draadje als gelezen te markeren, zonder het onderwerp te openen.

Zal ik even naar kijken of ik daar een plugin voor kan schrijven.

Mijn eigen SvdD module geef ik niet vrij, aangezien dat op een heel ander platform draait. Er is eerder naar animo gepeild voor een dusdanig systeem...toen was er weinig vraag naar.

Posted

Ik ben zeer tevreden, wat zeg ik uitermate tevreden met het nieuwe forum en al helemaal gewend. De verandering is zonder problemen uitgevoerd en dat is een groot compliment waard.

Het gebruik van de Nederlandse termen ben ik al helemaal aan gewend hebben en hebben natuurlijk helemaal mijn instemming en daarom dus de complimenten voor Chris en Richard jullie hebben meer dan geweldig werk geleverd.:)

• Thanks! 1
Posted

Bij deze de screenshots. Als ik nu op de knop druk, druk ik op de achterliggende bladzijdes.316e1d4b567fc5d2752d9281c08145a4.jpg8b5b922207a8c0cd0319270707be08ef.jpg

René

Posted

Hier ook zeer tevreden over het forum, een stuk sneller en frisser.

Wat ik zelf (dit is persoonlijk en ook muggenzifterij) wat minder vindt is het "laatste reactie" stukje die je in het overzicht ziet.

Hier zie je dat iemand een x aantal minuten geleden heeft gereageerd, de naam die daar wordt vermeld is echter de starter van het draadje en niet de persoon die heeft gereageerd.

Dit is uiteraard een persoonlijke voorkeur en zegt niks over gebrek aan functionaliteit o.i.d.

Verder zit ik gewoon dagelijks met erg veel plezier op ons forum. :)

EDIT: Ik zie zojuist dat mijn naam hier nu vermeld wordt, dus dat hele stuk mag vergeten worden!

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted

Ik vind het forum zo erg fijn werken. Tapatalk is niet meer geopend!

Geen idee op dit moment voor verbeteringen 

• Thanks! 1
Posted

Tevreden met het geheel, persoonlijk kom ik wel het volgende tegen; als ik de inhoud van een paar spreadsheet cellen kopieer en dan plak in deze editor (voor een SvdD) dan krijg ik meteen de cellen met kleine lettertjes erin. Vroeger werd dan gewoon de tekst gekopieerd. En ja, dat probleem is er ook als ik kies voor platte tekst kopiëren. Dan typ ik het maar alsnog zelf over.

Posted

@kalerolf ik ben bezig om een plugin te schrijven die bij het registreren de persoon in kwestie een persoonlijk bericht stuurt met onder andere een link naar de forumregels, waar je jezelf kunt voorstellen, hoe je Donateur kunt worden en hoe het Vraag en Aanbod stukje werkt.

Ik heb er ook aan zitten denken om de rechten voor het nieuwe lid dusdanig te beperken dat hij / zij het eerste bericht alleen in het Welkom subforum kan plaatsen, maar dan vind ik bovenstaande wat vriendelijker :) 

• I like it 1