Loei Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Dag mannen! Onlangs heb ik een ex collega waar ik nog wel eens contact mee heb gek gemaakt van scheren met een krabbertje, kwas en fatsoenlijke zeep. Al die tijd heeft hij mijn Rockwell 6C te leen, maar uiteraard wil hij een eigen krabber aanschaffen. De bedoeling is dus om samen een leuke winkel te bezoeken. In de buurt van Twente hoef ik niet te zoeken dus ik vraag me af of iemand een leuke scheerwinkel weet vlak over de grens in Duitsland. Alvast bedankt voor enige hulp!
Harkos Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Dag mannen! Onlangs heb ik een ex collega waar ik nog wel eens contact mee heb gek gemaakt van scheren met een krabbertje, kwas en fatsoenlijke zeep. Al die tijd heeft hij mijn Rockwell 6C te leen, maar uiteraard wil hij een eigen krabber aanschaffen. De bedoeling is dus om samen een leuke winkel te bezoeken. In de buurt van Twente hoef ik niet te zoeken dus ik vraag me af of iemand een leuke scheerwinkel weet vlak over de grens in Duitsland. Alvast bedankt voor enige hulp!Herlizius In Münster, heeft alleen Merkur en Mühle. Is een luxe messen winkel.
Loei Posted January 4, 2018 Author Posted January 4, 2018 Bedankt @Harkos . De ex collega heeft al besloten naar Maggard Razors te gaan...
Hanskoning Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Maggard razors??.? Dat is wel een rekbaar begrip dus dat jullie oosterlingen erop na houden van " net over de grens"
Harkos Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Maggard razors??.?[emoji33] Dat is wel een rekbaar begrip dus dat jullie oosterlingen erop na houden van " net over de grens"VOC
Loei Posted January 6, 2018 Author Posted January 6, 2018 Klopt @Hanskoning , de keuze is daar echter wel groot. Omdat hij mijn créme ook in 2 weken op wist te maken... Zit er voor mij een potje Red Delicious van Stirling bij!
Recommended Posts